Manglende energi

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Hei! Mitt tredje svangerskap det her. Kvalm og nå har bekkenløsning også kommet. Er kun i uke 11. Har i tillegg null energi. Flere som har det likt? Klarer ikke helt å glede meg, men vet av erfaring at det kommer etterhvert heldigvis:) Er jo litt tungt å gå gravid, spesielt med 2 små.

Har også NULL energi, men tenker det er litt fordi jeg er så svimmel og blir stuck til sofaen.

Har hyperemesis og har absolutt null energi jeg også:)

Har å null energi.. jikk ned i kjellern ista å henta en ladder.. måtte legg mæ på sofan å slappe av etterpå:laughing025
Glede mæ ikke akkorat til å stå på jobb i 7.5 tima imårra...

Har ikke den samme energien som jeg vanligvis har, men holder fremdeles ut med gruppetimer og jobben, det bare betyr at jeg blir mer liggende i sofaen etter lillegutts leggetid :)

satser på at energinivået stiger litt i 2.trimester :D

Føler meg deg. Samme her. Har også to små hjemme. Er helt ferdig men veit det blir bedre etterhvert :Heartred

Sliter med HG og lite søvn om nettene; føler meg som en bakfull zombie med matforgiftning hver dag:hungover:

Kan signere her også. Venter nr 4 og har aldri følt meg sååå sliten før! Men klart- jeg er blitt eldre og flokken hjemme er større. Er hjemmeværende med ei som blir 2 år i mai- så j sover da hun sover tror nok snart de største gjennomskuer dmagespiren-Jeg er redd hyperemesisen er på vei tilbake også- hadde veldig god effekt av litt « påfyll» på sykehuset hver uke forrige gang. Skal til jm i morgen så skal ta det opp med henne da om å gjennoppta tradisjonen

Samme her, 3 svangerskap og er så svimmel, samt delvis kvalm. Hatt to ganske tøffe uker, så håper det roer seg snart. Men så var den dårlige formen min også eneste grunnen til at vi fant ut av svangerskapet, så kanskje like greit at kroppen sa i fra litt

Har foreløpig greit med energi på dagtid på tross av at jeg har 4 barn fra før som krever sitt. Tror de daglige rutinene med dem holder meg litt i gang. Er også mye ute om dagen, noe jeg tror hjelper meg veldig. Men det skal sies at når kvelden kommer og barna er i seng, da er det slutt på moroa. Da blir det brått slutt på energien og kvalmen og den dårlige formen kommer som Lyn fra klar himmel. husarbeid og alt annet fornuftig legges helt til side og jeg krasjlander på sofaen/senga:)

3. svangerskap her også og akkurat 11.uker. Kvalmen ga seg for ei uke siden, og tok med seg siste rest av energi! Det er jo ikke bare at man blir sliten, en enkel oppgave resulterer i at man føler seg døden nær! Jeg har sovet meg gjennom to svangerskap før, og jeg er redd dette går samme veien! I går sovnet jeg en gang under Wasaløpet og en gang under 5.mila :D uten å ha løftet en finger! Blir et laaaangt svangerskap!

Snakkes! Kvalmen kom her forrige uke, er i uke 8 idag. Kvalm og totalt tømt for energi og lyst til å gjøre noe! 3 svangerskap og har vært slik med begge de andre også :yuck:

Back
Topp