Mangla du noko når du kom heim?

Hadde alt til baby, kjøpte pumpe på sykehuset før vi dro hjem. Det er jeg glad for :-)

Ellers gikk jeg på den; kjøpt inn for små ammebher. Hehe, så det har jeg måtte kjøpt nye av

Februar -14 mamma <3

Hadde alt til baby, kjøpte pumpe på sykehuset før vi dro hjem. Det er jeg glad for :-)

Ellers gikk jeg på den; kjøpt inn for små ammebher. Hehe, så det har jeg måtte kjøpt nye av

Februar -14 mamma <3
Mine amme-bh'er har den fantastiske egenskapen at de passer noen dager og er for trange andre dager... Og da er det ikke cup-sizen, men rundt! Er som om at jeg hovner opp rundt brystkassen etter en stund, for da strammer de og er bare ekkel, så de blir lite brukt :p kun når jeg skal ut, her hjemme bruker jeg bare amme-singlet! Så har måttet kjøpe mange flere amme-singleter i ettertid :) mens de svindyre amme-bh'ene henger til pynt... (Ikke er de fin å se på heller :p )

Jørgen 12.02.14 <3

Mine amme-bh'er har den fantastiske egenskapen at de passer noen dager og er for trange andre dager... Og da er det ikke cup-sizen, men rundt! Er som om at jeg hovner opp rundt brystkassen etter en stund, for da strammer de og er bare ekkel, så de blir lite brukt :p kun når jeg skal ut, her hjemme bruker jeg bare amme-singlet! Så har måttet kjøpe mange flere amme-singleter i ettertid :) mens de svindyre amme-bh'ene henger til pynt... (Ikke er de fin å se på heller :p )

Jørgen 12.02.14 <3

Sent svar, men nå har jeg funnet en nettbutikk som selger de beste ammebhene!
Disse har jeg hamtret i det siste.
De er stretchy både i cup og rundt! fantastisk behagelig!

http://ammebutikken.no/produkt/36/bravado-seamless-amme-bh.aspx?farge=Latte

• Liker
Reactions: BMC
Etter tre uker:

Mer tøy i str 50, bruker det enda.
Flasker (prøvd de ulike jeg hadde fått, og kjøpte fler av favoritten).
Solskjerming til vogn.
Krok til vogn (til å henge diverse ting på).
Flaskevarmer.
Fler smokken (prøvde også ulike og kjøpte fler av favoritten).
Termos.
Dosering boks til MME.
Hjelpebryst fra Medela.
Mer ammetøy.

Pumpe kjøpte jeg på overtid og det er jeg kjempe glad for. Den er MYE brukt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk pumpe av svigers. Det er jeg glad for, for den har vært flittig brukt. Har brukt den hver dag siden jeg fikk den, bortsett fra i går og i dag.
Ellers har jeg kjøpt fler ammetopper og kjoler til meg selv og noen bodyer og litt andre klær i størrelse 62. Har lagt bort str 50 siden hun har blitt så lang.

Back
Topp