Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine amme-bh'er har den fantastiske egenskapen at de passer noen dager og er for trange andre dager... Og da er det ikke cup-sizen, men rundt! Er som om at jeg hovner opp rundt brystkassen etter en stund, for da strammer de og er bare ekkel, så de blir lite bruktHadde alt til baby, kjøpte pumpe på sykehuset før vi dro hjem. Det er jeg glad for
Ellers gikk jeg på den; kjøpt inn for små ammebher. Hehe, så det har jeg måtte kjøpt nye av
Februar -14 mamma <3
Mine amme-bh'er har den fantastiske egenskapen at de passer noen dager og er for trange andre dager... Og da er det ikke cup-sizen, men rundt! Er som om at jeg hovner opp rundt brystkassen etter en stund, for da strammer de og er bare ekkel, så de blir lite bruktkun når jeg skal ut, her hjemme bruker jeg bare amme-singlet! Så har måttet kjøpe mange flere amme-singleter i ettertid
mens de svindyre amme-bh'ene henger til pynt... (Ikke er de fin å se på heller
)
Jørgen 12.02.14 <3
Har den samme i svart, kjøpt på nettbutikken til vitus apotek til 399,-Sent svar, men nå har jeg funnet en nettbutikk som selger de beste ammebhene!
Disse har jeg hamtret i det siste.
De er stretchy både i cup og rundt! fantastisk behagelig!
http://ammebutikken.no/produkt/36/bravado-seamless-amme-bh.aspx?farge=Latte