mangel på symtom

mamma til to

Forelsket i forumet
hei jeg er gravid snart på min 8 uke. men har veldig lite tegn til og være gravid, trøtt, sulten , tisse ofte. det er allt jeg har. men det er karnsje nok. men gravid er jeg vertfall[:)]

Jeg har heller ikke veldig mange symptomer, men er glad for det. Er litt ekstra trøtt, veldig sulten, går mye på do og veeeldig ømme pupper. Men det er kanskje nok? Er 8+1 i dag.

ok. da er jeg ikke alene. da kan jeg roe meg ned med det. takk for svar[:)]

Jeg har hatt litt lite symtomer den siste uka bare, har vært litt bekymra pga det. er 9 uker på vei idag. "stikkingen" i magen har gitt seg. men er litt slapp, ømme pupper, og tisser ofte. ikke noe særlig mer enn det. litt kvalm hvis jeg ikke har spist noe.
men vet noen av dere om det er normalt å miste den mensensmerte følelsen ? er den bare sterkest i de første ukene eller ? hadde veldig mye stikking i magen uke 6-7-8. flere som har hatt det sånn?

Jeg har hatt ganske lite symptomer, og etter uke 10 ble de nesten helt borte. Litt skummelt[;)]
Det eneste jeg merker nå er ligamentsmerter. Det gjør skikkelig vondt på sidene og opp mot navelen når jeg reiser meg brått eller nyser. Murringene var borte i flere uker, men nå har det kommet litt tilbake igjen[:)]

ORIGINAL: *dreamer*

Jeg har hatt ganske lite symptomer, og etter uke 10 ble de nesten helt borte. Litt skummelt[;)]
Det eneste jeg merker nå er ligamentsmerter. Det gjør skikkelig vondt på sidene og opp mot navelen når jeg reiser meg brått eller nyser. Murringene var borte i flere uker, men nå har det kommet litt tilbake igjen[:)]

Da er det jo kanskje normalt at den murringa forsvinner litt [:)] *pjuuuhh*

Back
Topp