Mangel på symptomer?

Kmasa

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
er det flere som ikke har ømme bryst eller slike ting?

Forrige svangerskap hadde jeg ømme bryst fra uke 4, denne gangen har jeg enda ikke kjent noe til det og er i dag 8+4. Kvalmen var veldig intense, men så stoppet den helt opp plutselig. Nå kommer den av å til på kveldene.

Kjenner jeg bekymrer meg litt etter blødningene jeg hadde i uke 6. Vi fikk jo da se et bankende hjerte etterpå, men har en følelse av at noe kan ha gått galt like vell nå som symptomene tuller med meg..

Lite symptomer her og og ikke noe som skal tilsi at det ikke er liv lenger.

Gikk helt ned for telling med kvalme forrige uke, den er helt borte nå. Er nøyaktig 8 uker på vei i dag, fikk se et hjerte som slo fint forrige uke, og bekymrer meg ikke for at kvalmen er borte igjen. Det er nok vanlig med symptomer som kommer og går :) Jeg har vært trøtt som en strømpe hele veien, håper det også forsvinner utover... :)

Jeg har det også sånn. Helt fullstendig ødelagt av kvalme fra ca 6+3 til i går, da var jeg 7+5 og i dag er jeg 8 uker. I går og i dag er kvalmen helt fraværende. Jeg skjønner ingenting og blir rett og slett superbekymret :sorry:

Jeg har det også sånn. Helt fullstendig ødelagt av kvalme fra ca 6+3 til i går, da var jeg 7+5 og i dag er jeg 8 uker. I går og i dag er kvalmen helt fraværende. Jeg skjønner ingenting og blir rett og slett superbekymret :sorry:
Det skjønner jeg godt, jeg går å kjenner etter hele tiden å innbiller meg derfor at jeg får et hint av kvalme, men så går det over med det samme så blir jeg mer nervøs igjen.. legen min har tatt ferie i tillegg så har ikke mulighet til å bli sjekket før begynnelsen av september :banghead:

Svært lite symptomer nå her og de 2 siste dagene.. 7 uker i dag. Veldig bekymret men hjelper å lese at vi er fler.

Har ikke hatt noe kvalme fram til nå- kun trøtt og ømme bryst- føler meg ikke gravid i det hele- foruten at alt vokser [emoji23] blir nok en ny tul for å berolige meg selv- hadde tul uke 7 og så et bankende hjerte så vet jo jeg er gravid...

Heheh, jeg har fått igjen for å gå å kjenne for hardt på det virker det som. Her slo kvalmen til meg igjen som et slag i trynet nå på kvelden! Så da er de bare disse puppene som irriterer meg da :)

Har hatt superkvalme i flere uker, og plutselig stoppet det helt.. kjenner jeg er veldig redd [emoji174]

I wish! Helt symptomfri frem til uke 7 ca... MEN så sa det pang! Kvalm til og fra frem til nå å igår startet denne berømte trøttheten (8+4 idag)! Herregud at det går ann å vær så zombie!!

Back
Topp