Mangel på metthet

Nebula

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Er det noen som har erfaring med å miste metthetsfølelsen? Jeg er konstant sulten, og har så langt i dag spist 3 brødmåltid og litt frukt. Nå holder jeg på å sulte igjen, kjennes det ut som.. [emoji21] må sikkert bare finne meg ei skive igjen snart, ellers kommer kvalmen og slår meg ut.

Er det noen som har erfaring med å miste metthetsfølelsen? Jeg er konstant sulten, og har så langt i dag spist 3 brødmåltid og litt frukt. Nå holder jeg på å sulte igjen, kjennes det ut som.. [emoji21] må sikkert bare finne meg ei skive igjen snart, ellers kommer kvalmen og slår meg ut.

Jeg er konstant sulten og skulle helst spist 3-retters flere ganger om dagen. Blir mye brød, knekkebrød, frukt og grønt, nøtter eller yoghurt. Kan jo ikke akkurat spise middag flere ganger om dagen:hilarious: Sliter ikke med kvalme da, så er heldig der.

Jeg har dette noen dager innimellom. En vanvittig ulvehunger som kommer over meg :joyful:

Jeg er konstant sulten og skulle helst spist 3-retters flere ganger om dagen. Blir mye brød, knekkebrød, frukt og grønt, nøtter eller yoghurt. Kan jo ikke akkurat spise middag flere ganger om dagen:hilarious: Sliter ikke med kvalme da, så er heldig der.
Vi skal jo ha fårikål fra i går til middag i dag, men det frister mest å bare spise resten alene nå, så kanskje lage noen koteletter når de andre skal spise [emoji23][emoji23]

Vi skal jo ha fårikål fra i går til middag i dag, men det frister mest å bare spise resten alene nå, så kanskje lage noen koteletter når de andre skal spise [emoji23][emoji23]

Haha, kjenner meg igjen! :hilarious:

Ja :arghh: ... 10+1 og gått opp 4-5 kg

Kjenner nrg veldig godt igjen!! Snakket med mannen om det i går, og han sa bare spiiis! Men det er ikke så gøy å hele tiden gå rundt å spise:eek: Går mye i brødmat her også, knekkebrød og frukt og yoghurt! Prøver lure inn mest mulig grønt på brødskiven osv..

Jeg er og vanvittig sulten. Spiser, men sulten stopper ikke. Hva i alle dager er dette. Noen som vet hva det skyldes? Det må gå over, ellers så blir det 30 kilo + på de neste 6 mnd..

Ja! Nå er den værste kvalmen over, men jeg er uggen konstant når jeg ikke spiser. Mariekjeks og maoam hele tiden her

Ja! Jeg kan spise stoooore porsjoner og blir fort sulten igjen [emoji28] hvordan skal dette gå?!

Jeg kunne tenkt meg å vært litt mer sulten egentlig. Spiser mindre en ungene og blir sykt mett. Ukvehungeren kommer nok etterhvert :)

Veldig sulten! Og den kvalmen om jeg ikke får spist!!!!

Back
Topp