Mange?

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er det mange som vet kjønnet nå??:):)
Var d slikt magefølelsen/ kjerringrådene sa?

Jepp! Jente her og stemte med kjerringrådene,men ikke med magefølelsen ;)
Jeg var overbevist om at det var gutt og er fremdeles men jeg tror ikke jeg kan krangle med 2 ul ;)

Vi venter ei jente:-) Stemte med natrontesten, å magefølselsen fra uke 13. Andre var helt sikkre på at det ble gutt nr to, kinesisk fødselskart viste gutt, mens ringtest viste jente. Svangerskapet er likt som det forje da jeg gikk med storebror, så her helte det i begge retninger. Samboeren min var helt sikker på at dette va ei jente fra dag en. Han hadde rett sist gang også. Så om den gang vi venter nr tre, så får jeg følge hans magefølelse;-)

Håper vi får vite det på mandag, jeg satser på at jeg har rett!

jeg skal den 23mai;p klarer ikke helt å bestemme meg på hva magefølelsen sier:P hehe

Magefølelsen stemte og alt annet :P Fikk det bekreftet i dag og har sånn vite 2 ganger før at det mest sannsynlig er jente, så i dag er vi så og si 100 % sikker.

Jeg kunne ikke tatt mer feil, i stedet for én jente er det to gutter: )

WOW!!!

marihewn skrev:
Er det mange som vet kjønnet nå??:):)
Var d slikt magefølelsen/ kjerringrådene sa?

Her stemte alle kjerringråd og magefølelsen... Kinesisk kart stemte nå og forrige gang :)

Jordmor mener det er jente. Det stemte ikke med magefølelsen, var sikker på at det var en gutt:) Så blir spennende å se. Har en gutt fra før. Natron og kinesisk kart viste gutt.

Her stemte magefølelsen vår
Får en jente til!

Har vært på 2 ul.. En i uke 12 og en i uke 18, men ikke fått vite kjønn.Er veldig nysgjerrig, men nå vil jeg ikke  vite egentlig..  Spennende også da..

jeg trodde det var jente men hadde følte det var gutt :P så det ble gutt her ;) ifølge de kinesiske kartet skulle det vært jente ;)

Back
Topp