Mange vet hvem jeg er, men må få det ut ... Jeg føler meg så vanvittig ensom!

• Trådstarter Trådstarter E-FM
  • Opprettet Opprettet
E

E-FM

Guest

Jeg er jo ikke det, jeg har jo mannen min og datteren min, men på vennefronten visste jeg ikke at man kunne bli så ensom!

Jeg har prøvd å få venner i alle år, men ingen vil være vennen min og jeg aner ikke hva jeg gjør galt. Om jeg er meg selv eller ikke så er jeg bare en dust som ingen vil være venn med.
Da jeg var yngre og om noen sov hos meg ville de ikke si det til noen om de spurte hva de hadde gjort dagen etter. Ingen ville innrømme å ha vært sammen med meg.
Jeg har og alltid vært en erstatter. Hvis absolutt ingen andre har kunnet og de har kjeda livet av seg, har de til nøden spurt meg om å finne på noe. Da har de sagt hadet etter 30-60 min.

Nå i voksen alder trodde jeg det skulle bli bedre, men så feil kan man ta.
Jeg har hatt to venninner i ett års tid nå, men nå er jeg ikke interessant mer. De lyver for å unngå meg og unngår å prate til meg. Prøver jeg å prate til dem får jeg verdens mest laber tilbakemelding.

Dette høres kanskje teit ut, men jeg sitter og er lei meg hver jul. Søsteren min har masse venner og en ekstremt god venninne. Det er pakker og kort om en annen, mens jeg får kun fra familie. Blir rett og slett misunnelig på hun har så mange venner.
Da venninnen hennes giftet seg i sommer og jeg skulle hente søsteren min satt jeg utenfor lokalet i bilen og gråt for jeg så det var mange mange venner som danset og hadde det gøy sammen.

På jobben min nytter det ikke. Jeg har verdens mest hyggelige kolleger, men jeg er 22. De andre er 37, 56, 60 og 62 :(

Jeg orker ikke mer nå og prøver å bare bli vant til tanken at jeg har aldri hatt og kommer aldri til å få venner, men det er så vanskelig! Det er så vondt :( 

E-FM skrev:
I Østfold

Jeg bor langt unna og er 10 år eldre en deg, men vil gjerne være venn med deg jeg :)

Har ikke mange venner selv.

E-FM skrev:
I Østfold

Synd vi er på hver vår kant av landet for jeg kunne satt meg i bilen med det samme og vært sosial sammen med deg! Venner kan jeg ikke få nok av :)

usj så forferdelig og ha det sånn... værste jeg vet er når noen blir satt på sidelinjen... jeg har sikkert gjort det samme selv når jeg var mindre, men syns ikke noe om at sånt skjer nå...

når det er sagt så er jeg også fra østfold og bor i sarpsborg... jeg er 28 år, men har mange venner som er yngre enn meg... det kommer litt av at jeg gikk en linje på vidregående i senere tid og fikk mange venner da som var yngre enn meg :) vi kunne jo kanskje ha truffet vi og sett om tonen er bra ;) vært litt sosiale :) vi kunne jo prøvd og funnet en dag det passer for begge:) hvor i øsfold bor du da?

hvor i østfold? Jeg skjønner såå godt hvordan du føler deg!

Har det likt selv..
Jeg er ikke god nok for noen, så er så og si venneløs selv.
Utrolig kjipt og ikke ha ei god venninne og dele alle sorger og gleder med.. ei som kan støtte deg og som er der for deg når du trenger henne..
Jeg har søskenbarnet mitt, men blir ikke helt det samme siden hun er i familien min og nesten ingen i den familien liker meg..
Jeg er ikke særlig godt likt av verken familie eller venner... så vet ikke hvor jeg har feila...har alltid prøvd å være snill og grei, men ser ikke ut til at det har hjulpet..
Mulig det er mye pga jeg sliter psykisk... er vel ingen som orker å forholde seg til det.

Jeg prøver å slå meg til ro med at jeg kommer til å forbli ensom.. men ikke lett å godta det heller...

Så du er ikke alene snuppa... sender deg en god klem

E-FM skrev:
Bor i Rygge

Jeg har faktisk en veninne som bor der (en av de få jeg har igjen..) Har enda ikke vært der å besøkt henne da, men tenkte å ta meg en tur snart! Hun bor som mange andre studenter, i en trang leilighet delt på ca 4 stk... kan jo slå to fluer i en smekk og møte deg også jeg:-D

Drømmeren skrev:
Har det likt selv..
Utrolig kjipt og ikke ha ei god venninne og dele alle sorger og gleder med.. ei som kan støtte deg og som er der for deg når du trenger henne..
Jeg har søskenbarnet mitt, men blir ikke helt det samme siden hun er i familien min og nesten ingen i den familien liker meg..
Jeg er ikke særlig godt likt av verken familie eller venner... så vet ikke hvor jeg har feila...har alltid prøvd å være snill og grei, men ser ikke ut til at det har hjulpet..
Mulig det er mye pga jeg sliter psykisk... er vel ingen som orker å forholde seg til det.

Jeg prøver å slå meg til ro med at jeg kommer til å forbli ensom.. men ikke lett å godta det heller...

sign..derfor jeg mista mange også! selv om jeg er helt "normal" så kan man visst ikke ha sine begrensninger i livet uten at det blir feil for mange.. (står mer her for de som måtte gidde: http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber/2012/Desember-2012/Dagboker/Jafsa-sin-lufteluke/1547360T/

Skulle gjerne stukket innom for en kopp kaffe eller noe, men så var det disse avstandene i dette landet... Håper du finner deg noen venner, det er kjipt å føle seg ensom.

Jafseslafsaslappfis skrev:

Drømmeren skrev:
Har det likt selv..

sign..derfor jeg mista mange også! selv om jeg er helt "normal" så kan man visst ikke ha sine begrensninger i livet uten at det blir feil for mange.. (står mer her for de som måtte gidde: http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber/2012/Desember-2012/Dagboker/Jafsa-sin-lufteluke/1547360T/

Veldig dumt at det er så mange som "avskriver" oss som venner når de finner ut at vi sliter... er jo da en trenger vennene mest..
Viser bare at en i utgangspunktet ikke var ordentlige venner...
Men kunne virkelig trengt en snart

hei hei =) veit hvordan du har det.. har hatt det sånn selv.. er 4 år eldre en deg men bor dessverre på andre siden av norge i forhold til deg men vill gjerne bli kjent med deg =) er østlending faktisk men fra hedemark..

jeg vet åssen du har det. 
Jeg har hatt det sånn i mange år. Har ingen venner selv. Det kan et menneske føle seg veldig ensom.
Vi du vil så kan jeg stikke innom deg enn dag. Jeg bor i Tønsberg men det er ikke verre en å ta ferja over. Håper du finner mange venner her inne på bv

Nå er jeg en del gamlere enn deg, men kan gjerne ta med småtrolla til deg en dag. En svipptur under fjorden går jo raskt

Høres ut som du har hatt feil venner for deg bare, dårlige venner rett og slett!

Det er jo ikke deg det er noe galt med  bor i Aremark så si gjerne i fra om du er i området, er ikke så langt og jeg har heller ikke så mye gode venner, innflytter her og det er ikke lett..

Back
Topp