Mange utålmodige her?

Imogene

Forumet er livet
VIP
Synes mange av aprildamene begynner å miste tålmodigheten 
Leser stadig om forsøk på modning og håp om at de snart kommer.
Jeg var også slik første gangen, er litt glad jeg ikke er sånn nå. De ti dagene jeg gikk over termin var laaaange..

Men damer: nå ER det ikke lenge til, uansett! Vi har usle 10 dager igjen av mars og så kommer vår måned! 

Jeg er ikke egentlig såå utålmodig, men merker det er litt 'farlig' at førstemann kom 1 uke før termin...for da forventer jeg liksom det denne gangen og (uansett hva annet jeg prøver å fortelle meg selv)! Og så har jeg egentlig litt lyst å få det overstått før påske, hadde vært deilig å ha den sammen med mann, storebror og baby i ro og mak :)
Men jeg er ikke noe sånn kjerringrådutprøver, for det har jeg ikke tro på...tror kroppen vet akkurat når den rette tiden er inne! :)

Jeg er IKKE utålmodig på den måten. Vi skal bort på påskeferie fire timers kjøretur unna sykehuset... og jeg skal ha keisersnitt, 6 dager før terminen. Krysser fingrene (og bena) for at ungen skal holde seg inne helt til 23. mars.

Er bare litt utålmodig når det gjelder permisjonen. 2. april begynner den! Har vært litt tøft å jobbe 100 % hele svangerskapet.

Jeg er ikke så veldig utålmodig enda..:) har enda 1 mnd igjen, i morgen er det akkurat 1 mnd. Men om to uker begynner jeg sikkert å bli litt lei :p hehe

Ja jeg er drit utolmodig, møkk dritt lei av å spy hver jævla dag, ha konstant vondt og ikke klare å fungere i hverdagen.. Men hun kommer når hun kommer, er ikke så mye jeg kan få gjort med det, annet enn å klage på at jeg er LEI!!! Og jeg mener jeg har full rett til å være DRIT LEI...  Kjærringrådet jeg kommer til å prøve på er å ha sex, til og med det er et jævla ork... GLEDER MEG TIL Å BLI FERDIG JA !!!

Jeg er ikke, men er utolmodig etter å få begynnt i permisjon, slappet av litt og pleiet redebyggerinstinktene mine til lillevennen kommer :) :)

er egentlig ikke det... litt deilig å ha permisjon... også kan jeg bruke dagene litt før hun blir født. syns det er godt jeg... ikke lei ennå..

Utålmodig og utålmodig... har mer begynt å få litt angst mtp på selve fødselen. jeg har plutselig begynt å tenkte tilbake på den første fødselen min (har fortrengt den hele svangerskapet) og kjenner at jeg blir svett i hendene og sover dårligere fordi jeg er så bekymret. Også kjenner jeg litt mindre liv for tiden, selv om jeg hele tiden kjenner litt, så går jeg rundt å bekymrer meg og tenker at det hadde vært tryggere å ha henne på utsiden slik at jeg kunne overvåket henne med øynene.
Om jeg derimot hadde en garanti for at hun har det superbra der inne og at fødsel kom til å gå som smurt hadde jeg hatt det supert, men det kan jo ingen love. 

Jeg er ikke utålmodig i den forstand at jeg vil ha han ut så fort som mulig... men kjenner at jeg er lei av å gå gravid! Ser veldig frem til å kunne bøye meg og gjøre andre ting uten at det må være et ork!! Men han må for all del holde seg der inne så lenge han trenger det! Han kommer når han kommer, og ingen form for eksterne midler vil bli brukt for å få i gang fødselen her.. bortsett fra sånn som sex da:) Regner med kroppen ordner opp i det når det passer seg jeg:) 

Jeg er nok litt utålmodig, men ikke mer enn at jeg klarer å vente ;-)
Er utålmodig fordi jeg så gjerne vil hilse på den lille nå, og gleder meg så masse til holde h*n i armene :-D

Har enda litt småting jeg gjerne vil gjøre først uansett :-p

Utålmodig i den forstand at jeg vil ha perm fra skolen, lei av gravidklærene jeg har bodd i siden desember og lei av at ingen stillinger whatsoever er gode å ligge i om dagen..!! Gleder meg ufattelig mye, og syns faktisk tiden går super fort- så dette skal gå fint! :)

15 dager til termin, men føler meg ikke utålmodig :) Er selvsagt lei av vondter og plager, for det både er det og har vært nok av, men vet jo uansett at det snart er over. Forsøker å bruke dagene nå til å hvile, gjøre hyggelige ting, bygge rede og bare glede meg til å bli mamma :)

Jeg er bare SÅ klaaaar.. Men har gått sykemeldt hele veien, og vil veldig gjerne ha kroppen min tilbake! Gleder. Meg sykt til å trene og bevege meg ordentlig igjen.. Pluss det å ha babyen i armene, vite at alt gikk bra denne gangen... Vil se babyen min <3>

Tonje89 skrev:
Utålmodig i den forstand at jeg vil ha perm fra skolen, lei av gravidklærene jeg har bodd i siden desember og lei av at ingen stillinger whatsoever er gode å ligge i om dagen..!! Gleder meg ufattelig mye, og syns faktisk tiden går super fort- så dette skal gå fint! :)

Finfin innstilling! 
Helt enig i at sovestillinger er grusomt for tida, og jeg gleder meg enormt til å kunne ligge på mage og rygg igjen. Å få igjen litt nattesøvn og ikke ha så mye smerter skal igrunnen bli bra altså!

Jeg koser meg egentlig som gravid nå. Føler meg ikke noe stor og tung, halsbrannen er mye bedre, og det er koselig å kjenne at han beveger seg inne i magen (selv om det er litt ubehagelig med noen av de kraftige sparkene og når han presser ned mot urinblæra). Gleder meg kjempe masse til å møte han, men han må komme når han er klar :-)

angara skrev:
Jeg er IKKE utålmodig på den måten. Vi skal bort på påskeferie fire timers kjøretur unna sykehuset... og jeg skal ha keisersnitt, 6 dager før terminen. Krysser fingrene (og bena) for at ungen skal holde seg inne helt til 23. mars.

Er bare litt utålmodig når det gjelder permisjonen. 2. april begynner den! Har vært litt tøft å jobbe 100 % hele svangerskapet.

Sånn var det for meg og. Det var syyykt deilig når jeg gikk ut i permisjon. Var litt utålmodig før jeg gikk ut i permisjon fordi jeg begynte å bli skikkelig sliten (jobbet "bare" 70% stilling de siste ukene før permisjon da). 

Men nå når jeg går hjemme så er det så godt å dulle rundt at han kan fint holde seg inne til termin. :-)
Håper bare ikke jeg går 10-11dager over tiden så han kommer på bursdagen min. Kjipern å ha bursdag på samme dagen :/

DK82 skrev:

angara skrev:

Sånn var det for meg og. Det var syyykt deilig når jeg gikk ut i permisjon. Var litt utålmodig før jeg gikk ut i permisjon fordi jeg begynte å bli skikkelig sliten (jobbet "bare" 70% stilling de siste ukene før permisjon da). 

Men nå når jeg går hjemme så er det så godt å dulle rundt at han kan fint holde seg inne til termin. :-)

angara: Du har vært skikkelig flink som har jobbet fullt hele veien! Klapp på skuldra! Jeg selv har jobbet 60% i hele 2012, bekkenet mitt hadde ikke tålt annet. Men som DK82 sier, det var helt nydelig da permisjonen startet! Nå er hodet peilet helt inn i permisjonsmodus, skal ikke tilbake på jobb før i slutten av februar neste år og det gjør godt å tenke på :-)

Back
Topp