Mange UL bilder

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Vi har vært på 4 UL hittill og har et til planlagt i starten av oktober. Og de printer bilder hver gang.
Jeg vil gjerne gjøre noe artig/fint med bildene, men er så utrolig lite kreativ! :o er det noen som har noen tips og ideer på hva man kan gjøre med UL-bilder? :)

Jeg har kjøpt ei fin bok som jeg har skrevet litt i underveis i graviditeten, og også limt inn bilder av meg og magen, pappaen og litt annet, + skrevet inn dikt eller lignende som har berørt meg. Altså en slags scrapbook. Der har jeg også limt inn bildene fra ultralyden.
Det er jo en del av et litt større prosjekt - boka kommer det nok til å ta lang tid å fylle, så kanskje ikke noe for deg?
Men om bildene er veldig fine og på greit papir, kan du jo også ramme dem inn. Det finnes jo rammer med plass til flere bilder - hva med å finne en ramme med plass til da 5 bilder (1 fra hver UL) og velge ut det beste fra hver UL?

Jeg har kjøpt ei fin bok som jeg har skrevet litt i underveis i graviditeten, og også limt inn bilder av meg og magen, pappaen og litt annet, + skrevet inn dikt eller lignende som har berørt meg. Altså en slags scrapbook. Der har jeg også limt inn bildene fra ultralyden.
Det er jo en del av et litt større prosjekt - boka kommer det nok til å ta lang tid å fylle, så kanskje ikke noe for deg?
Men om bildene er veldig fine og på greit papir, kan du jo også ramme dem inn. Det finnes jo rammer med plass til flere bilder - hva med å finne en ramme med plass til da 5 bilder (1 fra hver UL) og velge ut det beste fra hver UL?
Ja nei, en scrapbook er nok ikke noe for meg ;) men jeg skal ha en sånn "mine første år" og der går det nok et bilde eller to. Så skal et være i ramme på soverommet ved siden av storebror sitt bilde (var bare på ett UL med han og har derfor bare noen få bilder på han).
Mulig jeg tar "de beste" og klistrer på et tykkere papir og setter i barnas perm med andre papirer. Da kan jeg jo blande med både storebror og lillesøster, så kan resten av bildene gå i en plastiklomme i permen eller noe :)
Takk for tips i hvert fall :) :)

Back
Topp