Mange te kopper kan jeg drikke i løpet av dagen?

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Overskriften sier d meste vel;) pgr influensa sår hals osv. Mange te kopper kan jeg drikke da?

Grønn te med myntesmak er kjempegodt, gjerne med en slump melk og søtet med stevia! :) (Green Tea Intense Mint) Høres kanskje veeeeeldig alternativt ut, men prøv det! :) Jeg er egentlig mest en kullsvart kaffe(maskin)person, men jeg synes det er deilig med te nå som det er blitt kaldt ute. Jeg vil helst ha koffeinen min fra kaffe, derfor drikker jeg grønn te.

2-3 kopper er anbefalt å ikke overstride med koffein for dagen, men du kan jo prøve å varme litt saft hvis du har også :-)

3-4 kopper te går da fint,..konsentrasjonen av koffein er vel ikke like høy i vanlig te som i kaffi.

3-4 kopper te går da fint,..konsentrasjonen av koffein er vel ikke like høy i vanlig te som i kaffi.

Drikker vel kun kaffe jeg da :-) men det er vel mindre koffein i te da :P kaffe er vertfall 2-3 kopper :-)

Saft kan du vel bare drikke, er vel i så fall sukker osv du evnt må tenke på. :)

Drikker vel kun kaffe jeg da :-) men det er vel mindre koffein i te da :P kaffe er vertfall 2-3 kopper :-)

Drikker bare kaffi jeg og,og må innrømme at jeg er slapper nå med dagskvorten enn jeg var i første del av sv,skapet.

Back
Topp