Mange tanker.....

Bustine

Venter en attpåskatt
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Har store behov for å lufte tankene mine for tiden. Kan liksom ikke lufte de i offentlighet enda heller....:p
Jeg er 40 år gammel og trebarnsmor, og det viser seg at det blir en til i desember. Dette kom noe uventet på oss to som skal bli foreldre igjen! Vi har måttet fått hjelp til å bli gravid med våre tre andre barn, pga min pcos.
Denne lille spiren ble til etter fem år med p-piller (som jeg nettopp sluttet på pga blødninger) og en gang med ubeskyttet sex....;) Min største bekymring er igrunn ikke det å få nr fire, men jeg har påvist celleforandringer, og har time på gyn.pol den 29.04.14 for å utrede dette nærmere. Hva skjer med dette nå?
Kan jeg gå med celleforandringene til etter fødsel uten at dette får konsekvenser? Mange spm uten svar nå... gleder meg til timen på gyn. for å få avklart alt jeg bekymrer meg for.
Skulle jo egentlig brukt tiden til å glede meg over lille spiren nå:oops:

Meningen med innlegget er vel ikke akkurat å starte noen stor diskusjon, men om det er noen som har erfaring med dette hadde det vært fint med tilbakemelding:)

Gratulerer med spiren :) jeg vet ikke helt hvordan det med celleforandring foregår, håper noen andre kan svare deg!:) vi ble overrasket med en spire nr 4 selv her, når har du termin ?

Sitter på mobilen

Vet ikke så mye jeg om sånt, men vet mamma hadde det da hu venta meg. Å det gikk bra :) så krysser fingre for at det går bra for deg.

Å gratulere med spiren :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer med spiren :) jeg vet ikke helt hvordan det med celleforandring foregår, håper noen andre kan svare deg!:) vi ble overrasket med en spire nr 4 selv her, når har du termin ?

Sitter på mobilen
Foreløpig termin er 3. Desember...

Gratulerer og lykke til :)
Ang celleforandri tør jeg ikke uttale meg for høyt om. Jeg har fått beskjed om dette mange ganger selv og har underlivskreft i familien. Men prøve nummer to har alltid avkreftet dette. Krysser fingre for dere <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mamma hadde kreft når hun fikk meg (ikke at du har det altså) og det gikk helt fint :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Skjønner at det blir mange tanker, men her tror jeg det bare gjelder å holde hode kaldt frem til du skal til legen igjen. Det er selvfølgelig ikke lett, men tenk positive tanker så går det helt sikkert bra:)
Det er jo supert at de tar tak i dette med en gang:)

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)

Celleforandringene ble påvist før jeg ble gravid. Har ikke vært hos lege enda, men har time på gyn om halvannen uke. Skulle igrunn ta nye prøver der, men mulig det blir forandring i planene pga graviditeten. Får uansett sikkert svar på mange spm når jeg kommer dit. Å så kan jeg jo kanskje få tatt en vaginal ul samtidig;)

Back
Topp