Mange tanker...

ranger

Blir kjent med forumet
Heihei!

Vet egentlig ikke hvordan e skal begynne men får ta det som det kommer tenker e.Jeg er gravid for 3gang og det er helt herligt.Har tatt si tid men gjør ingenting når en ser at det klaffer til slutt.Jeg er da 37år så jeg er oppi årene og som jeg fikk fortalt når jeg var på gu at enten kommer du igjen eller så er du for gammel.Litt av en beskjed å få når en ligger der og har sine tanker.Men nå er ejg altså gravid og jeg er 15uker på vei og det er bare herligt.Har termin 3juli foreløbig.Skal på ultra den 27 i denne mnd.så det gler e meg til samtidig så jeg gruer meg.Jeg tenker mye mere nå i dette svangerskapet for det er bare 4år sida sist.Me har da 2gutter fra før med 13års mellomrom.nå når jeg var på kontroll før jul så gleda jeg meg til å høre hjertelyden til babyen men den hørte vi ikke.Så jeg ble jo veldig skuffet og litt redd selfølgelig.Men jordmor sa og venner har sagt at det ikke er alltid en høre første gangen.Men likevel...Og alle disse tankene jeg går med nå er jo helt på jordet eller ikke hvis en tenker etter.For alle tenker jo litt selv om en skal tenke positivt og glede seg over et nytt liv i magen.Jeg har vert veldig dårlig og er det fremdeles.Trodde jeg var kvitt både kvalmen og oppkast og alt det der men så begynte det her om da`n igjen men ikke så veldig aktivt.Så håper det er på retur helt snart.Men håper de kan se hva det blir da e alltid spennendes også har en noe å gå etter når en er i babybutikker og den slags..hihi!!Og at alt er som det skal,off..
 
Back
Topp