Mange tanker rundt ul på 2 dager

samaha27

Elsker forumet
Kunne tenkt meg at dagen hadde vært nå så jeg kunne slappet mer av..Skjønner ikke hvorfor jeg har så mange tanker denne gangen..Har ikke vært sånn m de andre..Ble sånn etter den kjemiske i feb..Slitsomt..Var jo på ul uke 6+2 og fikk da se at den lille hadde d bra m hjerteslag og alt..Så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg tenker så mye nå da..Jeg gleder meg selvfølgelig til å se forandringen og alt, men de tankene gjør meg gal snart:)

Det har sikkert noe å gjøre med at du er både spent og litt engstelig for at det ikke skal gå bra. Jeg tror nok vi alle har et snev av det. Godt mulig for å beskytte oss selv tilfelle det ikke går veien. Jeg gleder meg hvertfall til å høre hvordan det går på fredag :)

Det har sikkert noe å gjøre med at du er både spent og litt engstelig for at det ikke skal gå bra. Jeg tror nok vi alle har et snev av det. Godt mulig for å beskytte oss selv tilfelle det ikke går veien. Jeg gleder meg hvertfall til å høre hvordan det går på fredag :)
Skal du også fredag?Så gøy:) Er nok noe alle tenker vil jeg tro ja, men m de andre så har jeg aldri hatt ul før den vanlige..Tenkte aldri sånn da..Men men..Går nok bra..Har jo sett bankende hjerte der så vet jo at d er noe..Blir gøy å se forskjell å sammenligne bildene fra sist:)Er alt fortsatt like bra som sist så får søskena vite d på kvelden..Har ikke sjans til å skjule så mye lenger da magen har poppet ut;)

Skal du også fredag?Så gøy:) Er nok noe alle tenker vil jeg tro ja, men m de andre så har jeg aldri hatt ul før den vanlige..Tenkte aldri sånn da..Men men..Går nok bra..Har jo sett bankende hjerte der så vet jo at d er noe..Blir gøy å se forskjell å sammenligne bildene fra sist:)Er alt fortsatt like bra som sist så får søskena vite d på kvelden..Har ikke sjans til å skjule så mye lenger da magen har poppet ut;)
Nei tenkte på deg :) Ser ikke ut til at det blir tidlig ul. De hadde ikke kapasitet når jeg trenger det :(

Nei tenkte på deg :) Ser ikke ut til at det blir tidlig ul. De hadde ikke kapasitet når jeg trenger det :(
Hihi..Tror jeg leste fort i går;) Bare en dag igjen nå så får jeg sett igjen:) Regner m d blir siste før oul..Får du ikke henvisning fra legen da så du får tidlig ul? Lenge å vente til oul

Lykke til på ul :)

Masse lykke til idag! Spennende å se utviklingen på klumpen :P

Lykke til i dag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan har det gått? :)

Lykke til i dag! :) Gleder meg til oppdatering :)

Back
Topp