mange tanker nå!

Lilio!!!

Gift med forumet
var på sykehuset i går og tok blodprøver og urinprøve dem skulle bare ha 9 glass med blod fra meg da var lissom ikke lite heller!
skal på sykehuate igjen til onsdagen på avd for nyreskader.alt detter er lissom greit men når jeg kom hjem så hadde jeg fått enda ett brev fra sykehuset
at jeg hadde fått time i februar måtte på ultralyd på blæra mi og skulle ta røntgen av brystkasse og lunger.[&:]
huff blir helt redd jeg aldri vært noe syk i livet mitt sånn alvorlig og nå plutselig får jeg alt på en gang,blir jo mer redd nå som jeg har mats oxo tenk vis noe skjer med meg[:(]
da har han kansje ikke mamman sin mer huff nei får tenke posetivft men det er ikke så lett...

måtte bare få ut litt tanker....

tusen takk varmer i hjerte mitt når dere sier sånt!

skal inn til doktoren neste uke så da kan jeg kreve en forklaring da!hyggelig at dere tenker på meg![:D]

ORIGINAL: Susseline2

Jeg kan skjønne at du blir bekymret og redd[:o], men nå har de deg under oppsikt.
Så da får du den hjelpen du trenger, så da blir alt bra[:)]

Prøv å tenk så positivt du kan, en blir jo redd når sånne ting skjer. Skal tenke på deg!!

sign

Skjønner at det er ekkelt. [:o] Det er noe annet nå som vi er mammaer, ja!

Du skal til utredning for høyt blodtrykk, ikke sant? Husk at alle undersøkelsene de gjør ikke nødvendigvis er fordi forventer å finne noe, men fordi de vil utelukke at de har "glemt" noe. [;)] En del sånne prøver skal tas for å stille en god, sikker og riktig diagnose.

Men spør legen din du, hva som er alternativene, og hvorfor du skal på de forskjellige undersøkelsene.

Og masse lykke til! [:)][;)]

ORIGINAL: Nala

Skjønner at det er ekkelt. [:o] Det er noe annet nå som vi er mammaer, ja!

Du skal til utredning for høyt blodtrykk, ikke sant? Husk at alle undersøkelsene de gjør ikke nødvendigvis er fordi forventer å finne noe, men fordi de vil utelukke at de har "glemt" noe. [;)] En del sånne prøver skal tas for å stille en god, sikker og riktig diagnose.

Men spør legen din du, hva som er alternativene, og hvorfor du skal på de forskjellige undersøkelsene.

Og masse lykke til! [:)][;)]

pluss at dem har finni noe med nyrene mine!

ORIGINAL: Susseline2

Jeg kan skjønne at du blir bekymret og redd[:o], men nå har de deg under oppsikt.
Så da får du den hjelpen du trenger, så da blir alt bra[:)]

Prøv å tenk så positivt du kan, en blir jo redd når sånne ting skjer. Skal tenke på deg!!

Back
Topp