Mange strikkeglade her?? :)

FlowerGirl

Betatt av forumet
Jeg har helt dilla på å strikke! Synes det er såå gøy :D
Har produsert en helt plasteske med babytøy som bare ventes med å ta i bruk :D

Er det flere her inne som strikker? Hadde vært gøy å  kunne lagt ut bilde av det man strikker å dele erfaringer :)

Ha en fin dag :D

Jeg strikker så lenge skulderen min tillater det:) Må ta noen pauser innimellom..:)

Akkuratt nå strikker jeg bukse og jakke til vesla mi:)

Jeg liker det, men er ikke superflink ;)

Nå har jeg en sofapute med mariusmønster på pinnene. 

jaaaaa :-) Strikker det jeg får til med Mariusmønster. Holder for øyeblikket på med en lue uten Mariusmønster faktisk.

Skulle vi laget liv i hobbyforumet som ligger under medlemsaktiviteter kanskje??

Jeg er glad i å strikke, men ikke så flink med oppskrifter! =) 
Driver og øver meg litt da!

Så gøy at det er flere som liker å strikke :D:D
Jeg holder på med ullbukse til en mariusgenser nå, snart ferdig :)

Ja det hadde vært gøy om vi kunne hatt egen "side" inne på forumet så vi kunne delt bilder og slikt med hverandre :D

ForumAnsvarlig Janet skrev:
jaaaaa :-) Strikker det jeg får til med Mariusmønster. Holder for øyeblikket på med en lue uten Mariusmønster faktisk.

Skulle vi laget liv i hobbyforumet som ligger under medlemsaktiviteter kanskje??

Jaa :)

er sånn av og på egentlig...  sånn som nå, strykker monsterbukse og hekler hårbånd for jenta mi 

Kan vell kalle meg periode-strikker :p Kommer helt an på hva annet som skjer rundt meg.

Jeg har fullstendig strikkedilla! Haha, nesten strikkepsykose :-)

Kaller ikke meg selv superflink akkurat, men er ikke fullstending tapt bak en vogn heller tror jeg. Akkurat nå holder jeg på med en jakke fra http://www.pickles.no, til babyen som kommer i november. Ellers strikker jeg ganske variert; alt fra oppvaskkluter (når jeg tar restegarn-sjau), via babyting til Amandaprosjektet og klær til meg og samboeren. Nå i det siste mest babyting :-)

Skal prøve å følge litt med på hobbyforumet :)

Jeg strikker og broderer :) Elsker det. Sitter å holder på med noe håndarbeid hele tiden :) Er akkurat nå ferdig å brodere en julekalender, og venter på to som skal komme i posten som skal broderes. Og sammen med disse broderiene, bestilte jeg heftet norske tradisjoner, med masse marius mønster i :) Så blir nok noen hjemmelagede julegaver i år. 

Så morro med så mange strikkere her inne :)

Selv er jeg og hekta på garn, strikker, hekler og hakker.. Må alltid ha ett eller annet prosjekt i hendene.

Nå strikker jeg på ei lue, en genser, ei ullbukse, ullsokker og så hekler jeg på en løper, greit og ha litt variasjon :P

Håper dere vil være med holde liv i hobbyforumet her inne :)

Jeg er kjempe glad i å strikke, men lenge siden jeg klarte det desverre :-(
Alt for mye betennelse i fingre og skuldre.

Men kjøper inn garn ofte fordet, i håp om at det bedrer seg :-P

Må alltid ha noen prosjekt på gang Kjekkest er det å strikke baby/barneklær, for det går så fort, men må ha minst et stort plagg/teppe å jobbe på innimellom.

Jeg holder med med å strikke lappeteppe til knøttet kommer i januar. Har funnet igjen restegarn som blir teppe med mange forskjellige farger bare for å få brukt det opp:) Teppet skal jeg sy sammen og tove i vaskemaskinen. Er veldig spent på resultatet, mangler noen lapper før jeg kan sy det sammen. 

Back
Topp