Mange spørsmål

Eca

Betatt av forumet
Hei jeg er ny i gamet og har derfor noen spørsmål som sikkert noen kan svare på her.
Har forresten glemt å skrive at det er veldig hyggelig å kunne diskutere og finne svar på spørsmålene sine her[:D]

Jeg er nå 7+1 har vært hos legen, men det ble bare tatt noen prøver, fikk beskjed om å ta en gu senere. Noen som vet når man bør få tatt den? Så ringte jeg til helsestasjonen de ville ikke ha meg før 15 februar. Synes det er lenge å gå rundt og lure på alt mulig jeg.......?
Så lurer jeg på å ta en ul i uke 11 sånn at jeg kan fortelle det til fam og venner i julen hvis alt er ok. Noen som vet hva de kan se på denne og om den da er innvending eller utvendig?

Hilsen fra E75




 
jeg skal ta innvendig ul i uke 10...15 des:) gleder oss masse..fikk time til jordmor 19 des:) man kan se ganske mye i uke 11 ved innvendig ul:)
 
Vanlig er å få innkallelse til ul sånn ca i uke 18.
Men hvis du vil ta en privat en før det, er jo det mulig. men tror den er innvendig da..
Gratulerer med graviditeten da iallefall [:D]
 
Først og fremst gratulerer med graviditeten og velkommen hit.

Hvis du har mange spørsmål og lurer på mye synes jeg du skal ta kontakt igjen med jordmor eller lege og rett og slett be om en time. Det er derfor de er her. Privat ultralyd så tidlig har ikke jeg vært på men jeg tror det er innvendig. Det går vel alltids an å høre når du ringer for å bestille.

Ellers lykke til videre, blir en flott nyhet du slipper i jula. En ekstra presang.
 
hei hei...i uke 11 tar man innvendig ul å man kan se ganske mye.jeg var på innvendig ul i uke 9 å ble overaska hvor mye vi kunne se av den lille skrotten[:D]

vi både så å hørte hjertelyden blant annet.lykke til...det er kjempe spennende!en opplevelse.[:)]
 
ORIGINAL: Frikka

Jeg var på innvendig ul når jeg var 9+1, det eneste jeg så var en klump som var 22mm og så så jeg et lite område hvor det banket (hjertet) fikk bildet av den lille også, men vet ikke hvordan jeg får lagt det inn her...

ja jeg kan ikke si at det lille nurke så ut som et meneske, men vi så kroppen ,noen på begynte armer å et litt for stor hode..å bevegelse fra den lille[:)][:D]men han jeg går til har veldig bra utstyr syns jeg...bedre en den første jeg var hos..da var alt så uklart liksom.[8|]
for å få inn bilde må du ha scanner!
 
Back
Topp