Mange som vil vinne?

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Frem til nå har det kun vært klaging på dette nye forumet. Ingen vil være her lenger. Ingen vil diskutere lenger.

Rett etter konkurransen her er annonsert ser man plutselig tråd på tråd, og innlegg på innlegg, hvor folk skal ta opp viktige tema, skrive godt, skrive langt og virkelig gjør seg flid.

Tilfeldig? :p

Det fikk i allefall sytingen til og gå over til noe mer konstruktivt, og aktiviteten til og øke, så det ser ut som konkurransen funker som den mest sansynlig var påtenkt da. Det er jo flott! :D

Jepp det er nok mange som vil vinne :)

Dette var et gørrsurt innlegg i begynnelsen, men så avslutta det så flott. Kansje du er sikra en liten ting i konkuransen du også ;)

solsikke777 skrev:
Jepp det er nok mange som vil vinne :)

Dette var et gørrsurt innlegg i begynnelsen, men så avslutta det så flott. Kansje du er sikra en liten ting i konkuransen du også ;)

Haha :D Har ikke bruk for noen av premiene jeg, da jeg ikke har eller skal ha så små barn. :p

Men jeg så det virket litt surere enn påtenkt, så da måtte jeg jo forsøke og rette det opp litt. Noen ganger skriver jeg det jeg tenker uten og se hvordan det vil oppfattes...

Jeg sier som jeg sa et annet sted

Det er nok mange som har skrevet innlegg for å bli med i konkurransen.
Og den konkurransen er nok kun for å få flere innlegg osv på forumet. Det er det jeg tenker hvertfall. Men, når det er sagt så har jo stemningen endret seg, og det er bra synes jeg. Så da er jo hele konkurransen positiv:)

Så får en jo satse på at det er et skikkelig godt innlegg som vinner også da. Og ikke at noen vinner bare fordi de er kjente brukere på bv. Men jeg tror nok kanskje det blir slik at det blir en kjent og poulær som vinner, siden det skal stemmes.

2x 24November skrev:
konkuransen???

Hehe, samme tenkte jeg =D Men så kom jeg på at jeg har vel sett reklame for en kokurranse på siden her og regnet med at det var den. Men aner ikke hva det går ut på, da...

Har ikke tenkt noe på det jeg, bruker forumet som jeg alltid har gjort :)

Tenker også at debn konkurransen er temmelig strategisk! Men hvis det virker, så hvorfor ikke?

Ser det er mange litt mer gjennomtenkte innlegg for tiden, jeg selv har også skrevet et men hadde nok skrevet det selv om det ikke var konkurranse på gang.

Back
Topp