Mange som venter?

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Eller er alle på føden... ??Her ventes det fortsatt gitt en uke over nå.. Kontroll i morgen..

Termin i morgon... VENTAR! Byrjar å innstilla meg på at dette kan ta laaaang tid.

Termin på søndag som kommer og var utålmodig allerede for et par uker siden :P Håper det skjer noe veeldig snart nå altså :)

Venter ja, men jeg får min i morgen, vet bare ikke når på dagen enda. Gleder meg til å se ham:-)

venter jeg også, men ikke termin før 26....så jeg må vel belage meg på at jeg må gå i mange dager ennå;-)

Termin 22.feb. Og merker at jeg.er ganske utålmodig:-P venter spent og vil bare ha lilleguttn min her <3>

Å som jeg venter!! Gjør ikke annet enn å vente.
Dagene går fantastisk sakte...
Like skuffa hver natt og dag som går uten at det blir noe action.

her venter jeg enda....

Veeeenter! Blir satt i gang fredag om ikke lille har vett til å komme før det! 1 uke over termin i dag.

Venter og venter......   Termin på fredag da ;)   Trodde kanskje jeg skulle få litt før denne gangen siden det er nr 3 men.....    Lillegutt trives inni varmen :P

Venter her og.. Termin 21 ... :) 

her er det termin idag.:) venter å venter.:) forrige mann kom 1 dag over termin så håper denne kommer idag.:))

Jeg hadde termin i går, så går å venter spent på når han vil komme. Til jordmor igjen i morgen, hadde håpet jeg slapp den timen men ser ikke slik ut :(

Overtid her... Termindato var den 13feb. Har forhåpninger heile tiden.... kanskje inatt;-)

venter å venter her åsså.. termin den 15. litt utålmodig nå å ska få treffe den lille snart. 

Jada, her ventes det.. Termin den 29 februar. Har allerede vært inne på sykehuset til observasjon grunnet høyt blodtrykk, kvalme, hodepine og proteiner i urinen. Men neida, de ville ikke sette meg igang. De ville helst vente til terminen. Kjenner jeg blir litt deppa når jeg går med bekkenløsning og carpaltunnel syndrom. Får jo ikke gjort stort heller. Noen som har forslag til for å få igang fødsel. Tar imot med takk :)

Back
Topp