Mange som venter jenter i juli ? :)

Mpa89

Flørter med forumet
Virker som flertallet venter jenter her? Er så spent på hva vi venter så vil gjerne høre om deres symptomer stemte med mytene og det kinesiske kartet:p

Har en veldig sterk magefølelse på jente <3
 
Gutt her, samme symptomer som med jente.
 
Gutt her også, er ikke helt oppdatert på hvilke symptomer som hører til hvilket kjønn, men har hatt svært få symptomer, lite kvalm og puppene er ennå like små (skuffende, haha).
 
Kinesiske kartet stemte ikke på meh, ifølge den skulle jeg fått en gutt.jeg venter jente.hadde en misstanke selv, for har vært veldig dårlig, kaster opp enda, uren hud osv. Blir spennende å se hva som skjuler seg hos deg;)
 
Det kinesiske kartet sier jeg skal ha jente, men jeg venter en gutt :p Jeg har mye samme symptomer som sist (jente), men bekkenet er myyyye bedre denne gangen, så det er jo stor forskjell der.. ;-)
 
Gøy å lese! :)

Kinesiske kartet sier gutt, og ikke har jeg vært særlig dårlig eller hatt uren hud.. Sliter bare med bekkenet hvis d har noe å si.. Men magefølelsen sier jente! Har tilogmed tenkt ut navn og sett for meg babyrommet :p
 
Venter jente her, og det stemmer med det kinesiske fødselskartet :) Er såpass lenge siden sist jeg var gravid at jeg er er usikker på hvor mye annerledes symptomene er. Men troor det er sånn her:
- Kvalm lenger enn sist
- Mer sliten...men det kan jo komme av at jeg er eldre også?
- Mulig jeg har jentemage (eller så er den bare annerledes fordi jeg er noen kilo tyngre enn sist :p )
- Mer uren hud denne gangen.
 
Det kinesiske kartet sa jente og svangerskapet har vært ganske så ulikt de to andre. Da var jeg kvalm, kastet opp og hadde bare lyst på søtt; spesielt sjokolade. Har to gutter. Nå har jeg ikke vært særlig dårlig, helst hatt lyst på frukt og vært hinsides trøtt. Fikk vite i dag at det kommer en lillesøster :)
 
Så gøy å se hvor forskjellige symptomer alle har:) blir spennende å se om magefølelsen stemmer på oss..
 
Magefølelsen min sa jente og jeg var heeeellllttt sikker på det var en jente.
 
På fødselskartet sto det gutt, men vi venter mest sannsynlig en jente ifølge jm på UL. Har vært sinnsykt kvalm og har begynt å få "jentemage" nå. Gifteringen sa jente men magefølelsen min sa gutt! Er litt sånn at jeg ikke tror det før jeg får se det tydeligere på neste UL om 5 uker! Haha. :p
 
Kinesiske kartet sier jente, magefølelsen heller mot jente, så spent på hva oul sier. Skal ikke på det før i midten av februar så ennå ett par uker til
 
Kinesiske kartet sier jente. Men magefølelsen sier gutt. Jeg har til å med kjøpt gutteklær hhh. Jeg husker ikke mye av min førigje svangerskapet siden det var for 9 år siden og det var en gutt f. Fastlegen min tipper jeg får en gutt fordi jeg har mye renere hud nå. Så vi får se . Skal til Oul 10.02
 
Jeg tror jente. Alle andre tror jente, alle tester jeg har tatt sier jente, kinesiske kartet sier jente.
Sist pekte alt mot gutt og det ble gutt. Denne gangen vokser jeg og magen anderledes, og absolutt alt annet er stikk motsatt. Det eneste som er likt mellom de to svangerskapene er at mensen er borte :p
Blir spennende å se på mageboeren til torsdag :)
 
Jeg tror jente. Alle andre tror jente, alle tester jeg har tatt sier jente, kinesiske kartet sier jente.
Sist pekte alt mot gutt og det ble gutt. Denne gangen vokser jeg og magen anderledes, og absolutt alt annet er stikk motsatt. Det eneste som er likt mellom de to svangerskapene er at mensen er borte :p
Blir spennende å se på mageboeren til torsdag :)


Jeg skl også på torsdag :) gleder meg! Er førstegangs så har ingenting å referere dette mot:p men føler d er en jente selvom alt annet peker på gutt;p
 
Back
Topp