mange som venter i spenning?

yahoo

Forelsket i forumet
selv har eg 18 daga ijænn til termin, men føl liksom at lillegutt godt kan kom i dag :P samtidi som d e såå gått om kveldan å lægg seg å tenk at d enda e ei lita stund til nattevåking/nattmating :P e så spent på om eg må gå like lenge denna gang som sist, da eg ble satt i gang 14 dager over termin :O håååpa lillegutt bestem seg før å kom litt tidligere en storesøster, å at ting starta av seg sjøl :)

Jeg venter og venter, men det skjer ikke noe av den grunn :p Lillegutt har det vel godt i magen da. Storebror kom fem uker før termin, og denne gangen begynte det å modnes i uke 32, så jeg har lenge vært sikker på at han skulle komme før termin. Det spørs vel nå, med tre dager igjen til D-dagen :p
Men så plutselig kommer de og alle plager og vondter er glemt, jeg gleder meg enormt :)

Venter veldig, men samtidig vil jeg at hun skal holde seg på plass til jeg har vært på ul...

mange som venter på 13 januar baby her visstnok.. Hehe.

Har ikke tenkt på det med 13 jeg. Men ser jo bra ur da.13.01.13.. Vi satser på søndag. ;-) da er det 3 dager til termin og då kom lillesøster

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

heldi du som e så nær temin :) masse lykke til når ting starta :D gleda meg oxo såå mye, mens sambo bare sei: såså dæ e enda nån daga ijænne :P trur han har litt småpanikk då han føl at d e så mye som sku vært gjort før lillegutt kommer ( hold på å resturer et barnerom som egentli skulle vært færdi FØR jul ;) ) eg tænk at klær å stellebord å alt sånt e klart så kan resten bære tas litt på etterskudd når d passa seg :P lillegutt blir alikavæll ikke å bruk d rommet før enda om en goood stund :)

ha heller ikke tenkt på 13 tallet før nu :P dæ hadde jo vært en kjækk dato :D

Var en av mamma sine kollegaer som mente jeg skulle få min den 16 , siden han hadde fått datteren sin da :P
Men selv synes jeg han kan komme på fredag siden da har jeg og sambo vært sammen i 1,5 år :P
Meeeen det er jo fortsatt 19 dager til termin så må vel bare være tålmodig .... Håper han kommer snart ja ! Er max utålmodig nå ^^

Jeg er så glad for at jeg ikke er utålmodig!!!
Med storebror var jeg innstilt på å gå over termin, ingen grunn egentlig, men for å ikke bli lei ;)

Må være ganske så "grusomt" å være lei før termin! Håper dere klarer å kose dere med magen og bevegelsene den siste tiden. Det er uansett ikke lenge igjen :)

Her er det fortsatt lenge igjen.. Kjenner jeg blir litt utålmodig, selv om jeg har mye jeg gjerne skulle ha gjort først.. Gikk over sist, så jeg må vel bare belage meg på at det fortsatt er en måned igjen.. Har krevd å bli satt i gang senest 8.2, på grunn av veldig sprikende termindatoer, så får vi se om jeg blir hørt:P

Med storebror var jeg innstilt på å gå over termin, ingen grunn egentlig, men for å ikke bli lei ;)

Må være ganske så "grusomt" å være lei før termin! Håper dere klarer å kose dere med magen og bevegelsene den siste tiden. Det er uansett ikke lenge igjen :)

et lite snev av utolmodighet e dæ, men har igrunn innstilt meg litt på overtid sia d va sånn sist gang :) e bære så innmari spent på å få møt lille prinsen vårres :) syns jo oxo igrunn dæ e hærlig mæ di små bevægelsan å sparkan inni magen, å kommer nokk til å savn di litt når gutten e ute :p

• Liker
Reactions: jc
Er forresten mye mindre utålmodig denne gangen.. Da ventet jeg og gledet meg så fælt at jeg helst ville hun skulle komme prematurt.. Denne gangen har utålmodigheten ventet til uke 37 i det minste;) Ikke veldig utålmodig enda.. Kan godt vente en uke eller to til, bare gleder meg sånn:)

Er forresten mye mindre utålmodig denne gangen.. Da ventet jeg og gledet meg så fælt at jeg helst ville hun skulle komme prematurt.. Denne gangen har utålmodigheten ventet til uke 37 i det minste;) Ikke veldig utålmodig enda.. Kan godt vente en uke eller to til, bare gleder meg sånn:)

va oxo såå utolmodig i første sv.skap, å tia jikk såå sakte. mens denna gangen ha tia gådd utruli fort fra eg fant ut at eg va gravid til nu :P har samme følelsn dær eg gleda meg såå til å få møt lille huleboern vårres :P

va oxo såå utolmodig i første sv.skap, å tia jikk såå sakte. mens denna gangen ha tia gådd utruli fort fra eg fant ut at eg va gravid til nu :p har samme følelsn dær eg gleda meg såå til å få møt lille huleboern vårres :p
Føler egentlig ikke det har gått så veldig fort, men har trengt tiden til å bli vant til tanken om at jeg skal bli mamma igjen, så det har egentlig vært litt godt at det har gått sakte.. Bare håper jeg takler overtiden bedre denne gangen enn sist.. Da gråt jeg hver morgen jeg våknet og skjønte at det ikke var skjedd noe den natten heller.. :P

Storebror kom to uker før termin, så jeg har nok begynt å vente litt for tidlig og dermed blir ventetiden ekstra lang. Hun kan godt komme 15. Da har folk nettopp fått lønn (i hvertfall har jeg det) og har masse penger som de kan bruke på bursdagsgave ;) ha ha.

Men hun må ikke komme før torsdagskveld, jeg skal på ikea og kjøpe alt jeg mangler!;)

Jeg venter i spenning..men nå er jeg blitt.mindre utoldmodig. Skule
Le bare ønske dagene kunne gå Litt raskere:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Storebror kom to uker før termin, så jeg har nok begynt å vente litt for tidlig og dermed blir ventetiden ekstra lang. Hun kan godt komme 15. Da har folk nettopp fått lønn (i hvertfall har jeg det) og har masse penger som de kan bruke på bursdagsgave ;) ha ha.

Men hun må ikke komme før torsdagskveld, jeg skal på ikea og kjøpe alt jeg mangler!;)
Høres ut som en god plan:) Her fikk jeg vite i går at det er tradisjon blant venninnene å ta seg inn i huset mens man er på sykehuset og ordne i stand babyshower til man kommer hjem:) Ingen i gjengen som har fått barn etter jeg flyttet hjem igjen, så det var en skikkelig hyggelig overraskelse.. Men håper virkelig ikke det blir fødsel med det første, for huset ser ikke ut, så de får ikke ta seg inn her sånn som det ser ut nå;) Må virkelig få tatt meg på tak og få ryddet og vasket de neste dagene;) Men kjekt med litt ekstra motivasjon da=)

Venter i spenning :) håper det ikke går altfor langt over termin som er på lørdag. Har tøyset m sambo og sagt an kommer på fredag, meeeen d vil vise seg :) føler meg lat for tia :schocked028 Tror jeg skal ut å gå en tur, deilig m litt frisk luft :)

Slik var eg med storebror og, nesten sjokka da riene begynte ei god veka før termin. No har eg og allverdens tid, mest fordi eg ikkje er så veldig klar for fødsel, men også fordi eg syns det er veldig fint å kose seg med storebror enn så lenge :)

Er ikke lei av å gå gravid, men er lei av alle som tror jeg er lei av å gå gravid... Er ikke utålmodig før noen sier at nå er jeg vel utålmodig.. og så er det ingen som husker termin.. må si det 100 ganger til samme person... hehe.. snakket med en i går, hun spurte igjen i dag.. og spurte om jeg ikke var lei.. Jeg var ikke lei i går, men det kunne jo hende jeg ble det inatt.. tihi.... Jeg er bare kjempespeeeent!!!!! :happy093

Hehe..jeg er heller ikke lei av å være gravid men sååå spent på å få møte lillebror i magen..hvem er han, hvordan ser han ut..:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Back
Topp