mange som trener??

lulan

Forelsket i forumet
jeg vil så jærne begynne å trene ijen, men klarer ikke å hente energi til å starte, så da er det vel ikke vits å presse kroppen?? eller hva trur dere jenter???

Jeg liker ikke å trene, går turer holder for meg hehe

Men dytter litt for deg :)

Jeg vil gjerne.. Men dagene er travle, og formen ikke på topp. Så her blir det kun trilleturer, knebøy under tannpuss, og i blant litt andre øvelser foran tven ;) Det føles greit nok nå i hvert fall!

Skulle ønske.. Jeg var så flink men nå har jeg rett og slett ikke overskudd. Jeg har heller aldri fritid. Dagmamma jobbfra 7 til halv 5 fire dager i uken + 50% aften stillig. Så de dagene jeg skal på jobb jobber jeg fra 07.00 til 21.45! Håper energien tar seg opp for er i grunnen deilig å få trent litt innimellom:)

Jeg og må bli mye flinkere til å trene litt!! Mn jeg bare er sååå trett, og hvertfall etter jobb..

Jeg har egentlig lovet meg selv å gå turer nå når jeg er sykemeldt,men jeg har så mye blodtrykksfall at jeg fortsatt bare sliter sofan... Så her er det lite som kan kalles trening, nesten ikke bevegelse engang

Jeg ønsker å trene...ønsker skikkelig hard, men går ikke i oppfyllelse ...før jeg ble gravid i nov 2010 trente jeg fire ganger i uka, men så ble det full stopp, noe som er veldig uheldig...og vi burde jo ha verdens beste motivasjon til å trene, så får vel bare ta meg selv i nakken!

Jeg jobber som treningsinstruktør og trente mer enn nok da jeg ble gravid, men nå er det full stopp ettersom jeg tilbringer mesteparten av dagen kvalm og svimmel på sofaen... Tenkte å begynne så smått med vanngym når formen bedrer seg, det har vært utrolig deilig i tidligere svangerskap :-)

Jeg trener 3 ganger i uka, men kjenner jeg sliter virkelig med å ha energien til det nå.... Har personligtrener itillegg så det er tung styrketrening å kondisjon vi driver med...!

takk jenter da få vi dytte hverandre, jeg må serr begynne trente masse før, men nå når jeg vert så syk har jeg ikke klart, å jeg har nåkk å vere 50 % på jobb fortiden jeg asså. .

Støttemedlem ¨Har ikke energi med 100% turnusjobbing og 2 andre barn.

Trente hardt før jeg ble gravid, men med kvalme, svimmelhet og null energi er det vanskelig. Har fått til en liten økt i uka. Satser på mere når formen blir bedre og hååååååååper bekkenløsningen holder seg unna!!! Lå pal i fjor vinter pga det

Jeg var i danmark forrige helg og løp o-løp, der var det barmark :-) kjempedeilig. Tror trikset er å sove mye. Jeg pusser tenna kl 21 og legger meg tidlig hele uka

Huff nei! :/ Før jeg ble gravid var jeg ganske flink å trene.. Gikk turer, syklet og lignende, men de siste to mnd har jeg vært trøtt, slapp og kvalm.. helt uten energi til å gjøre noen ting som helst. Men en ting er nok helt sikkert - jeg blir nok bare mer slapp av å kun ligge på sofan etter arbeidstid og håndtakene blir bare større og større :/ , så denne uken skal jeg tvinge meg til å begynne å sykle så smått igjen :) Wish me luck ;)

Det eneste jeg trener akkurat nå er nok knipemuskelen og fjernkontrollmuskelen i handa.... Hehe...
 emoticon
MEN - nå som kvalmen er bedre, skal jeg bli flinkere til å gå turer. Skal også ta frem sykkelen snart :0) Så vurderer jeg yoga for gravide.. :0)

Begynte året veldig bra jeg da.. Med 2-3 dager med trening i uka. hadde bestemt meg for å løpe, og trene opp kondisen min. Men nå, sover jo heeele tiden. Og når jeg har seinvakter sitter jeg på kafe og stapper i meg kalorier.. DRITT!!!

Back
Topp