mange som teller ned til ul?

lykkeliten90

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Det gjør jeg!=) Skal på oul den 29. denne mnd, og klarer nesten ikke vente! Hva med dere?

Har vært på tre allerede, en idag! Men gleder meg til oul, da blir set jo en mer sjekk og kanskje får vi vite kjønn;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi skal 6 mai, og vi gleder oss masse :D

Når jeg får datoen, så blir det nok telling her og ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Teller ned her og, 3 uker og 2 dager igjen :D skal dagen etter deg ;)

har ikke fått datoen enda, og bare noen dager siden jeg var på tidlig UL, men alikevel så går jeg bare og venter. håper det blir litt jobbing fremover nå før bekkenet sier helt stopp så kanskje tiden går litt fortere :-)

Har også vert på tidlig ul, men oul er enda mer stas! Tenker det blir litt shopping den dagen=) Caressa: Så gøy! Mye likt på oss...hehe. skal du på sus eller haugesund?

Har også vert på tidlig ul, men oul er enda mer stas! Tenker det blir litt shopping den dagen=) Caressa: Så gøy! Mye likt på oss...hehe. skal du på sus eller haugesund?
Hehe ja veldig likt :) Skal på Haugesund. Du da? Ikke hatt noen ul så gleder meg supermasse :D

vi skal på orginal ultralyd 10 mai. så det er 4 uker og 5 dager igjen til første ultralyd. :) gruver og gleder meg.

29. April og bare 3 uker til i daaaag!:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Når jeg får datoen blir det nok nedtelling her oxo ja ;) ;)
skal på min første svangerskapskontroll i dag ;)

d søker vel legen på oul ;);)

ja fikk datoen i dag så da kan endelig jeg telle ned også :-) 1 mnd til 8. mai :-)

Jeg har fått 15. mai og er da etter menstermin 19 uker. 5 uker og 2 dager til :)

Back
Topp