Mange som sliter med mye vann i kroppen ?

Mamma til en prins

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Er det flere som sliter med mye vann i kroppen etter alle disse varme dagene ?

Skoene mine er det få av jeg kan bruke, vondt om jeg går uten slipperser inne og må ta av meg sokker som lager store merker. Alt lager merker, skal ingenting til... Og det blir ikke bedre heller... Vannballong!
Ser frem til at det ikke er så lenge igjen av svangerskapet ! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har det på samme måte... det er fælt!!

Nå er sommervarmen her oppe over for denne gang, men det har vært veldig mye vann i kroppen her ja!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sokker har jeg ikke brukt på evigheter, ihvertfall de 5!? siste ukene har jeg bodd i slippers siden jeg ikke får på/orker noen andre sko -_- innimellom kjennes det ut som om føttene "disser" når jeg går.. Haha.. Men overlever da, anser det som en bagatell fremfor mye anna vi kunne ha sliti med ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Ja, nå er det ikke like fint å varmt ute. Godt ! :D
Uten at det hjelper på noe vann i kroppen :p

Skal vel ikke klage, kunne vel vært så mye verre :) Meen synes til tider det er ille nok jeg da :p

Jeg har vann i hender og under beina. Er vondt. Er ikke merkbart noe annet sted på kroppen men noe er det nok. Vekta har jo skyti avgårde og babyen er liten på 2200 g så noe må jo lage denne vektøkningen også.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Kjøp dere støttestrømper, det hjalp meg veldig mye! Uten dem greier jeg nesten ikke å gå pga vann under føtene. Det minker jo og risikoen for åreknuter!:)

Huff ja.. Masse vann i hele foten og i leggene. En del i hendene, men ikke så aller verst. Noen dager går jeg opp og ned 2kg fra morgen/kveld. Sikkert pga all vannet :O

Merker det i hendene. Vonde fingre.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Huff ja...ImageUploadedByBV Forum1406898021.022310.jpg

På bildet ser man jo ikke ankelknottene lenger...:( gjør vondt

Sent from my iPho

Føler de er verre i virkeligheten enn man får frem på et bilde :p

Vedlegg

• 1406898264654.jpg
    1406898264654.jpg
    53,7 KB · Visninger: 51
Uff. Fælt å se bilder av føttene deres. Det er virkelig vondt å være hoven der altså! Gleder meg til det blir borte..

Er DEN vannballongen.. Hvis jeg sitter i lotus-stillingen, men ene hælen på leggen, så får jeg skikkelig grop etter hælen etter kort stund. Ingen sko som passer, til og med conversene mine som var hakket for store, passer ikke. Ikke når jeg drar opp hele snøringen og bare dytter lissene nedi skoene, engang :( 6 dager til termin i dag, håper det gir seg fort når lillegutt er kommet :p

Prøvde å finne noe fine sandaler i dag siden jeg er invitert i bryllup 2 dager Før termin ( målet er å se vielsen om jeg er hjemme ) men nei da.. det gikk ikke.... fordi fine sandaler skal jeg gå rundt ankelen med glidelås bak... å desto større str desto bedre passa de men så ble jeg jaggu langbein av det også... bah.. de.får ta meg som jeg kommer:p gleder meg til vannet har forsvunnet!! Og hovenheten hat dratt sin vei!

Mye vann i kroppen her også, Merker det spesielt i fingre og tær. Føler meg stiv og øm.

Var helt grusomt med meg siste dagene før fødsel. Hadde ikke et eneste skopar som passa!
Men nå er det borte :)

Hoven i hender, ansikt, føtter. Det verker og kan ikke bøye fingrene. I dag klarte jeg ikke å smøre maten til kørven eller åpne saftflaska. Vekta har skøte i være sian fredag, ennå 3 uker til termin.

Hoven i hender, ansikt, føtter. Det verker og kan ikke bøye fingrene. I dag klarte jeg ikke å smøre maten til kørven eller åpne saftflaska. Vekta har skøte i være sian fredag, ennå 3 uker til termin.
Slik er det her å.. går utover nattesøvnen. .. 1 uke t termin i morgen..

Back
Topp