MANGE SOM SKAL HA UTTAK/INNSETTING I UKE 45?

mysill

Betatt av forumet
Åssen går det med dere da?
Sliter en del med alle bivirkningene jeg...men er jo verdt det da..hehe!
Skal på UL den 2.november nå...Spent på hva de har å si da..

huff ja...har ikke vært så flink til å titte innom her...må skjerpe meg...hehe!
ja håper virkelig bivirkningene blir verdt det....er bare så sliten...

Ja d har jeg vært på UL da....
2 "brukbare" eggposer og 7 veldig små...Så i dag fant de ut at dosen skulle økes fra 112,5 til 150 ie....så ble fåreløbig 2 dager til med sprøyte da....Ny UL på søndag...Får håpe det hjelper litt å øke dosen da  :)  Men jeg går gjerne en uke til på medisiner jeg altså...Bare resultatet blir bedre liksom...( Forrige forsøk så hadde  jeg 10 brukbare eggposer som bare trengte et par dager ekstra for å bli litt større...så dårligere resultat denne gang etter første UL)

Åssen er det med deg da prøveline?

ORIGINAL: Prøveline

Hei på deg mysill :)
Syns at du følte det ikke gikk så bra, men satser på bedre resultat for deg på søndag :):)
Men det skal jo bare ett til :) Så selv om det bare er to brukbare betyr det jo ikke at det ikke kommer til å funke :)
For min del gikk det i grunnen veldig bra, jeg hadde 24 follikler, de fleste var på mellom 13 og 16 mm. så er fornøyd med det! Skal til porsgrunn på mandag, setter eggløsningssprøyten i morgen 23.15. Får krysse fingrene for at jeg ikke er overstimulert, tror ikke det. Føler meg veldig bra, ingen bivirkninger, utenom at jeg er sliten, det er jo ille også. går utover humøret og da igjen forholdet. men igjen så vet vi jo da at det er pga medisinene og regner med å kunne le av alle de dumme tingene jeg blir veldig sint for nå for tiden, i senere tid :)

24 follikler er jo kjempe bra...Ja vet jo at det ikke er mere enn et egg som må til...Problemet mitt er liksom at sist så hadde vel jeg også opp i mot 20 follikler med fin str....men det var bare 3 det var egg i liksom...Så er så redd for å få mange tomme follikler denne gangen også...[&:]
Skal sette el-sprøyta i kveld du da...Skal sette den i morgen kl 2245 jeg...
Ikke sikker på hvor mange follikler jeg har nå...Men tror det er 9-10 som ser brukbare ut fåreløbig...Men jeg måtte jo at en siste sprøyte gonal-f i dag også...så kan jo hende at noen av de små vokser litt  :)
en får leve i håpet..
Ønsker deg en masse lykket til....
Hold meg oppdatert  :)

en masse masse lykke til ,til deg også....
skal xxx fingra i morgen jeg  :)

ååååå....gruer til i morgen...hehe!!!
er så oppblåst i magen nå at jeg må bruke joggebukse....får ikke igjen bukseknappene på de andre...presser for mye...
er det mulig liksom...
Nei nå skal je pakke det siste før jeg reiser til trondheim om et par timer...
Lykke til dere andre  :)

Back
Topp