Mange som sjekker skatten??

Bruker763eli

Forumet er livet
Prøver å komme innpå for å sjekke skatten, men jammen er det treeeeeegt[>:] Tar jo 5 minutt å laste inn ei ny side[&:] Men, så vet jeg jo at jeg venter på noe godt[;)][:D]

ORIGINAL: *SuperBerta*

"Server is too busy!"    [&:]    Ja, ja.. jeg får være tålmodig da.. Er ganske sikker på at det ikke er noen store overraskelser der, men jeg vil bare se at det er pluss ihvertfall..

fikk ikke dere den i posten i går??

tastet feil en gang jeg og fikk melding om at det var registrert "mye feiltastinger" på kontoen min og at de satt en times karantene før jeg kunne gå inn og bestille nye koder... ja, det gidder jeg jo veldig. Får heller vente på å få den i posten[:'(]

Jeg fikk den i posten i går men siden jeg skatter sammen med samboer så vet jeg ikke om jeg får igjen eller ikke. Håper sambo får sin i dag.

Vært inne å tittet men maglet boligen og reisingen så vet ikke helt åssen det ender da.

Jeg sjekka min kl 5 i natt jeg.. [:D] Da var jeg våken og fikk ikke sove for jeg var så spent.. Haha.. [:D] Var ikke SÅ mye trafikk der da gitt.. [8D]

Kom inn uten problemer nå [:)]

Fikk igjen, men de har ikke registert noe gjeld på meg... [8|] Spørs om ikke sambo har fått all gjelden da.. Selv om jeg har lagt den inn på skattekortet. Skjønte ikke heelt om reisinga var lagt inn heller, får se over mer når jeg har litt mer overskudd..

Kom inn nå - nesten 8.000,- igjen[:D] Men det visste jeg jo egentlig[:)]

da har vi regnet på det, og det ser ut til at jeg får igjen ca 14.000 - G må betale 8 da....

Jeg var inne i morges. Får igjen på skatten! ganske fornøyd med det

Back
Topp