Mange som røyker her?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Lager ikke denne tråden for å starte en diskusjon, og håper heller ingen gjør det. Men jeg bare lurer, for å være helt ærlig.

Og dere trenger ikke å svare, om dere ikke vil!

Ønsker alle som røyker lykke til med å slutte (om dere har planer om det), ellers et godt sv.skap [:)]

Som sagt, ingen diskusjon, bare veldig nysekjerrig av meg [:)]

Jeg har ikke røykt på over 1 mnd [:D] jeg røykte omtrent 15-20 røyk for dagen...
Sluttet forrige svangerskap og..

ORIGINAL: Knottet2

Jeg har ikke røykt på over 1 mnd [:D] jeg røykte omtrent 15-20 røyk for dagen...

Bøyer meg i støvet [:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: Knottet2

Bøyer meg i støvet [:D]

Takk [:D] jeg er veldig stolt av meg selv, så det er gøy å skryte av det ja...

Men all ære til de som prøver å slutte og, for det er ikke lett!! min motivasjon er snuppen jeg har idag og hvor takknemlig jeg er for at hun er frisk og fin, og at den nye babyen skal få samme mulighet! [;)]

Jeg sluttet også for litt over en mnd siden:) Sluttet den dagen jeg fikk positiv test[:D].

Det er ikke enkelt å slutte, men det går om man prøver hardt nok... Lykke til, til dere som holder på å slutte... Det blir lettere etter hvert[;)].

gjor det på samme måte som men sisstemann (guri så dum vi e som bynn og røyk igjen etter så lang røykestopp....)
Sisst fannt eg ut at eg va gravid i uke 4, da slutta eg på 2 uke, men da bære å røyk 2 røyka om dagen.

Den hær gangen fannt eg ut at eg va gravid da eg va 5 uke, e 7 uke i morra og eg slutta igår (røyka bære 1 røyk på kveldn fra eg fannt det ut, så ha væl tatt 14 røyka på 14daga:) Men da va det pga hode mitt va påtur å stekk av i sinne, så eg mått førr det største gullet og gubben;))... Så no bi det bære å hold seg:S Det ska gå bra, man e no så hormonell fra før av alikavæl, eg har ikke tenkt og førgift lillegullet meir enn eg allerede ha gjort!!!!!

Sku ønsk det ikke va skadeli de første mnd, sku ha slutta før om det bære ha vært planlagt!! Ska iallefall ikke bynn igjen etter svangerskapet!! Som nån sa hær enplass, kun aldri ha tilgitt meg sjøl om eg sku ha fått en røykerelatert sykdom og dødd fra gullan mine:'( Så no e det over og ut!!!!!

Røyker ikke

Røyker ikke selv, men må si meg imponert over innsatsen til jentene som røyker her. Kan umulig være enkelt å gi noe opp som man er avhengig av, så fortsett den gode innsatsen.

Heier på dere, dere gjør en god jobb [:)] Stå på!

Er ikke-røyker.

Er ikke-røyker.

Et skikkelig klapp på skulderen for dere jenter som har slutta å røyke. Virkelig bra. Stå på!

Æ slutta å røyke samme dag som vi bestemte oss for å prøve å d va i 2007. Eller har det KUN vorre festrøyking og da måtte æ være litt påseila før æ kunne røyke ellers bei æ sinsykt dårlig...

stå på:)

Tok mitt siste trekk ca 4 min før jeg fikk positiv test:) Ikke ett trekk etter det:)
2 uker siden:)

Kjenner det er veldig tøft når vi er sosiale ute, fordi da frister det ekstra med en røyk:)

Det er utrolig bra så flinke alle er til å slutte å røyke[:D][:D] Selv tok jeg min siste røyk i august i fjor. Ser fram til å snart feire 1 år som røykfri[:D] En herlig følelse[:D]

ORIGINAL: Lille spire februar

Tok mitt siste trekk ca 4 min før jeg fikk positiv test:) Ikke ett trekk etter det:)
2 uker siden:)

Kjenner det er veldig tøft når vi er sosiale ute, fordi da frister det ekstra med en røyk:)

Utrolig sterkt gjort av deg, er vel veldig tøft når du kjenner suget når du ser andre gjør det. Men stå på...er det en som virkelig setter pris på den sterkehet, så er det den lille i magehulen din. *KLAPP PÅ SKULDEREN*

Slutta da jeg var akkurat 5 uker på vei og er veldig glad for det, var ikke like flink forrige svangerskap og røyka noen uker lengre uti enn denne gangen.

kjenn eg har så grundi løst på røyk no at eg kunn ha sprøkke:P Men har ikke røyk, og me en liten en som ligg oppe og søv e det ikke bære og fær og handel heller:D:D Bor dessutn "på landet" så e 20 min tel nærmeste åpne plass, hihi:D

Utruli kor gla man kan va av å va fri førr røyk (kommer ikke tel å handel det nån gang igjen heller!!!:))) 2 daga uten no:) Sa eg sku slutt før uke 7 og eg har gjort det <3 3 stjerne tel meg <3

Har kastet røyken [:D] alt for at lille skal ha det bra i magehuset

Back
Topp