Mange som leser, men få som kommenterer? ;-)

Toneliza

Elsker forumet
Det er ganske mange innom forumet ser jeg, men ikke så mange som kommenterer eller starter tråder. Regner med det kommer seg etterhvert, for fra tidligere erfaring er det kjekt å ha mange å prate med som er i samme situasjon, det gjør ventetiden kortere.

Kunne ikke sagt det bedre, så vi får krysse fingrene for at det tar seg opp

Jeg står ofte pålogget uten at jeg er på data'n... Satser på at det kommer seg med aktivitet her etterhvert

Ha ha, da er du unnskyldt inntil videre! 

Frøken Muffin skrev:
Jeg står ofte pålogget uten at jeg er på data'n... Satser på at det kommer seg med aktivitet her etterhvert

Det er jo bare jeg som er litt utålmodig egentlig...

Engel skrev:

Hehe.. du er ikke alene

Toneliza skrev:
Det er jo bare jeg som er litt utålmodig egentlig...

Engel skrev:

7 som leser dette innlegget akkurat nå, hehe! 

Kjenner bare at skrivelysten min har dabbet av de siste ukene. Kjipt å miste så mange av de "gamle".
Men det tar seg nok opp igjen

Jeg har jo nettopp kommet, så jeg har ikke fått med meg alle de som har falt fra, skjønner at det er en påkjenning...

Søtnos* skrev:
Kjenner bare at skrivelysten min har dabbet av de siste ukene. Kjipt å miste så mange av de "gamle".

Toneliza skrev:
Jeg har jo nettopp kommet, så jeg har ikke fått med meg alle de som har falt fra, skjønner at det er en påkjenning...

Søtnos* skrev:

Jeg var ivrig her inne i begynnelsen jeg også

Ja, det bruker jo å gå i bølger når jeg tenker meg om...

Søtnos* skrev:

Toneliza skrev:

Søtnos* skrev:

Jeg var ivrig her inne i begynnelsen jeg også

Jepp !
Jeg kommer sterkere tilbake

Søtnos* skrev:

Jeg tror det har mye å si. Mye av fokuset blir trist/negativt til tider å da mister man litt av skrivelysten. 
Men vi får ikke mer moro enn vi lager selv jenter, så bare å kjøre på! (syns det er litt flaut når jeg har laget 30% av trådene på første sia, så da dabber jeg fort av:P i tillegg blir det noen uker med dårlig nett på meg igjen, så da slipper dere svar fra meg i tide og utide!) 

Jeg er ofte innom å leser. Men er nok ikke så flink å svare bestandig. Skal prøve å skjerpe meg ;)

Jeg er vel ganske ivrig av meg, men er ofte innom på tlf (android) og da får jeg ikke til å svare.. får ikke opp tastatur liksom..?! 
Men prøver å lese og svare så mye jeg har tid til.. Nå har det bare vært litt mye her siste dagene så.. 
Det tar seg nok opp ja! :)

Føler enda at det å snakke om at jeg er gravid er veldig merkelig, akkurat som det ikke er sant.. Hehe.. Blir nok bedre etter UL i uke 11, håper det da går litt mer opp for meg at det faktisk er et liv inni meg ;)

Jeg forsøker å være aktiv så mye som jeg kan her. Har ikke vært medlem på babyverden lengre enn noen uker, men har jobbet meg opp noen innlegg på den tiden

Men jeg har jo ingen barn fra før, så det er ikke så mye som opptar dagene mine når jeg er sykemeldt, superkvalm og sliter ut sofaen... :/
Tror kanskje aktiviteten til de fleste øker litt når man har rundet de magiske 12 og man kan senke skuldrene litt. Sikkert fort gjort å distansere seg litt hvis man er engsterlig. 

Jeg prøver å svare titt og ofte, men ofte i etterkant følger jeg tråden uten å ha mer å si på den... Morsomt å lese andre sine svar også :)

Jeg skal bli flinkere snart...:)

Har så fryktelig mye å gjøre på jobb og pc`n hjemme er helt mongo for tida.. Prøver å titte innom iblandt i arb. tida men har mange nysgjerrige kollegaer som jeg ikke vil skal vite enda...

Ja, også er det nå engang slik at det kommer stadig nye til her, og det er bare morro !!  men mange av trådene er opp igjen det samme gang på gang. Det er liksom måte på hvor mange ganger jeg gidder svare på når kvalmen begynte, tips mot kvalme, dager før testing osv..   

Men nå er ikke jeg den som er mest aktiv her fra før uansett..  syns det er ok å stikke innom en gang for dagen, for å se om det er noen titler som inneholder "nytt" stoff.

Back
Topp