Mange som jobber 100%?

Fru_Barvik

Forelsket i forumet
Virker som mange er sykemeldte nå, men er det mange som er i full jobb enda? Jeg har klart å holde meg i full stilling til tross for oppkast, siden det har vært mest på ettermiddagen og nå er jeg jo i mye bedre form :)

Jobber 100% og hvis dette holder seg sånn håper jeg på 100% til permisjonen :)

Så bra!! :) Jeg klarer det ikke, ble kjempedårlig denne gangen. Håper fine formen din fortsetter, og stå på viljen, bra jobba! :)

100 % her og like travelt som alltid. Går fint å jobbe, jeg er jo heldig og har ingen plager :)

Går på skole pluss jobb annenhver helg! Har vært veldig tøft nå når vi har hatt praksisperiode på skolen! men har klart å møte opp både på skole og jobb så langt!

Jobber 100% men det fungerer dårlig. Håper på gradert sm snart.

Jobber 100%. Sliter litt dersom jeg er dårlig om morgenen, men det har gått greit til nå. Kjører med spyposen ved siden av meg, og blir bedre etter litt mat :)

Jeg jobber 100%, men brukte egenmelding 2 dager i forrige uke fordi jeg var i så elendig form.
Har vært mye kvalm, men kaster stort sett opp bare 1 gang om dagen og utenom arbeidstid (oftest om morgenen) så det går helt greit selv om det er pes og jeg er sliten.
Kastet opp på jobb for første gang i dag faktisk, en kjip milepæl. :P
Er i bedre form de dagene jeg har fri og kaster stort sett ikke opp i helgene så det er halleluja-stemning hver fredags ettermiddag.

Forhåpentligvis gir det seg snart, er 12+3 i dag. :)

Jobber 100% og har en ekstra jobb i tillegg :) tar høyde på å jobbe ihvertfall 100 frem til perm.

Jobber 60% natt (tar ekstravakter også) i tillegg til at jeg er fulltidsstudent.

100% her, men kjenner at jeg blir sliten. Jobbet 100% helt frem til permisjonstart sist og håper på det nå også.

100 % som lærer. Går greit, men kjenner at eg blir raskere sliten enn til vanlig, er veldig godt når helga kjem :)

Jepp! Og mere til! (Utviklingssamtaler, kartlegging, juleavslutning;) ) skal bli godt m juleferie straks!!!

100% her også. Har ganske krevende dager så brukt noen egenmeldinger innimellom. Men klart meg veldig bra :)

100% her også! Har heldigvis ganske bra timeplan dette semesteret, som har gjort at jeg kunne dra hjem mellom økter for å sove! :)

Jobber 100% og det skal jeg jammen gjøre så lenge jeg kan :)

100%! Men hva jeg burde er vel noe annet :p

Jobber 114%, har sagt opp de 14%ene og skal begynne å jobbe 100% om 1mnd :) er også en del kvalm og kaster opp om morgenen, men står opp litt tidligere å får do-runden unnagjort før jeg kjører til jobb til vanlig tid, hehe

Jeg jobber 50% :-) fungerer helt topp da jeg kan gå hjem etter jobb og sove en time før guttene kommer hjem fra skolen.

Back
Topp