mange som he bestemt navn?

tinemor fra sula

Forumet er livet
her he vi diskutert litt men tru det blir en STOR DISKUSJON vi blir ikkje enig,vi he heldigvis god tid enda :-) mange som he bestemt sej for navn til dei små i magen?

Her blir det enten Matilde eller Olivia. Dersom hun på 3d ser ut til å kle navnet Matilde blir det gjerne det.. :) Vi har vært overraskende enig. Skrev hver våre lister, sammenlignet og tok vare på de vi hadde som var like eller brant veldig for. Så sjekket vi på ssb hvor mange som hadde disse navnene, og tok vekk de mest populære. Sto då igjen med 5 navn og har tenkt oss ned til disse to navnene..

Her blir det enten Matilde eller Olivia. Dersom hun på 3d ser ut til å kle navnet Matilde blir det gjerne det.. :) Vi har vært overraskende enig. Skrev hver våre lister, sammenlignet og tok vare på de vi hadde som var like eller brant veldig for. Så sjekket vi på ssb hvor mange som hadde disse navnene, og tok vekk de mest populære. Sto då igjen med 5 navn og har tenkt oss ned til disse to navnene..

Vi har to gode alternativ, men klarer ikke velge :-)
Men er enda en stund til mars!emoticon

Vi har to gode alternativ, men klarer ikke velge :-)
Men er enda en stund til mars!emoticon

Vi har klart en liste med 2 jentenavn og 2 guttenavn. Vi kommer ikke til å ville vite kjønn, så lista står åpen helt til fødselen :) Vi var også veldig enige, begge liker litt tradisjonelle navn.

Vi har klart en liste med 2 jentenavn og 2 guttenavn. Vi kommer ikke til å ville vite kjønn, så lista står åpen helt til fødselen :) Vi var også veldig enige, begge liker litt tradisjonelle navn.

Han vil ha Nora, jeg vil ha Alma. Begge liker begge navnene, så da,gjenstår det bare å se hvem som får viljensin!

Han vil ha Nora, jeg vil ha Alma. Begge liker begge navnene, så da,gjenstår det bare å se hvem som får viljensin!

Vi har bestemt navn;)

Vi har bestemt navn;)

Har ikke tenkt så langt enda. Altså, tenker jo litt på navn, men har ikke engang skrevet liste..

Jeg har tittet litt på navn, men mannen min vil helst vente til etter fødsel, så vi får se :)

Vi har noen navn å velge i mellom, men vi må nok se minien før vi bestemmer oss. :)

Tror navnet er bestemt! Det var ihvertfall et navn begge likte :D
Det med navn er utrolig vanskelig, ikke bare skal man finne et som begge liker, men samtidig (for vår del ihvertfall) så vil man ha et navn som man ikke forbinder med en annen person som heter det samme.

Vi har ikke klart å velge navn ennå... Syns det er skikkelig vanskelig denne gangen. Hadde vi fått en jente, ville det blitt lettere.. Men guttenavn nå syns vi er kjempe vanskelig.. :eek:

Back
Topp