Mange som har..

mariferrari

Elsker forumet
Mange som har funnet babyen sin hjertelyd med angelsound ol. allerede eller???

jaaaaaaa[:D][:D]

Måtte du lete lenge? Hvor på magen fant du den?

jeg har ikke funnet hjertelyden enda, men har ikke prøvd så mye da, siden jeg kjøpte den på fredag... men gleder til når jeg får høre den [:D]

lette litt først ja... fant først bare min egen.. fant den langt nede på høyre side av magen.. litt innafor der du hører din egen puls [:D]

Har funnet min egen, så kanskje jeg finner babyen sin også snart da :) Er d angelsound du har?

ORIGINAL: mariferrari

Har funnet min egen, så kanskje jeg finner babyen sin også snart da :) Er d angelsound du har?

jepp[:D] storfornøyd [:)]

Så bra :) Hva bruker du når du bruker den da? Har hørt at noen bruker olje, noen bare vann......

jeg prøvde å finne den i går,men fant den ikke.

Jeg har ikke funnet den enda [:(] gleder meg til den dagen jeg endelig får høre.
Finner lett min egen puls. Jeg brukte vann de første gangene jeg prøvde, men nå bruker jeg masse fuktighetskrem og da hører jeg mye mer (bortsett fra babys puls).

ORIGINAL: mariferrari

Så bra :) Hva bruker du når du bruker den da? Har hørt at noen bruker olje, noen bare vann......

bruker en sånn gel jeg har liggende.  [:D] hører godt hjertelyden når jeg finner den... *DUNKDUNKDUNKDUNK* [:D][:D]

Back
Topp