Mange som har....?

Selma1986

Flørter med forumet
Skikkelig nedpress og vondt i tissen? Har vondt nedentil, og nedpress.. Ubehagelig :/

Ja, samme her.. Flyr på do støtt :)

Får det innimellom.. Nå har det vist seg at jeg har urinveisinfeksjon og må ta antibiotika. Glemte å spørre jordmor, men kan stikkingen der ha sammenheng med det?

Jeg har det også.. :( flyr på do som en tulling også

Jeg vet ikke om det er nedpress jeg, men får stadig stikkende smerter "oppi der" og må skikkelig tisse.

Jeg har konstant vondt.. Sånn ømhetsfølelse på en måte.. Merker liksom ikke direkte nedpress, men er vondt! Han driver sikkert og gjør seg klar med å gni seg ned i bekkenet, og det er vel det smertene kommer av.. :/ Husker ikke at det var så ille sist... Men man glemmer jo vanvittig fort da :)

Jeg har også vondt:-/ Knipetang-i-vagina-vondt. Ikke langt INNE i selve musehuset , men ytterst....merkelig smerte. Hmmm...modningssmerter?

Håper det er modningssmerter...:) Nå er det ikke lenge igjen!!

Jepp, veldig hoven, mye stikking og nedpress i bekkenet for tiden. Ubehagelig :(

Jeg har også vondt:-/ Knipetang-i-vagina-vondt. Ikke langt INNE i selve musehuset , men ytterst....merkelig smerte. Hmmm...modningssmerter?

Hahahahaha... Må bare le av deg altså. Du beskriver alt rett fra levra. Har gått å ledd for meg selv av det forrige innlegget ditt der du ville ut å hoppe hoppetau med klesklyper på brystvortene.

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Back
Topp