Mange som har....

£ille£en

Forelsket i forumet
Vasket klær til den lille og fått opp seng/vugge?

Jeg har vasket klær og sengetøy til skatten, men har ikke kjøpt seng enda..

Har ikke kjøpt seng enda, og klesvasken sparer jeg til sommern når jeg ikke har noe å gjøre :p

vugga, er satt opp og står på stua, senga som ble brukt sist, står på gjesterommet, og kommer ikke inn på rommet før vi er hjemme fra sykehus. Tenkte og begynne med klesvasken i midten av juni! :)

Må nok få ferdig huset først. men gleeeeeder meg masse til å begynne med baby rommet :D

Vi fikk slått opp en lettvegg nå i uka så vi har fått et ekstra soverom til snuppa, begynner å vaske klær så fort kommoden er på plass der inne, eller så står senga ferdig montert og på plass allerede :o)

Vi skal pusse opp en gammel vugge, så det tar vi om noen uker når ferien starter :) sengetøy er handlet inn, men har ikke startet vaskeprosjektet enda. Føles som en evighet til august fremdeles.

Jeg har begynt omrokkeringen i klesskapene våre i dag for å se om jeg klarer å få plass til babyens klær uten å kjøpe flere skap (til å begynne med iallfall). Fikk en diger sekk med babyklær fra naboen, og der var det så masse fint og nesten ikke brukt at jeg ikke trenger å kjøpe noe særlig mer i de minste størrelsene :)
Vi har enda ikke tatt frem senga, stellebordet og vogna. Det får vente til juli tror jeg.. Må kjøpe bilsete og litt småtteri, men mener vi har det meste fra storesøstrene.

Har ikke gjort noen ting enda jeg..
Har ikke kjøpt noe enda en gang...
Stresser ikke så mye denne gangen her... Sist hadde jeg alt klart lenge før..

Nei ;) Senga får eg når søskenbarnet er for stor ;) Vi har ei sånn barneseng som går i arv i familien ;) Har ikkje bruk for den før babyen kjem uansett (ok, litt før, for må kutte til ei madrass) :)

Vi var på Ikea i helga, og fikk kjøpt seng og stellekommode..
Senga er på plass inne på babyrommet, men mangler dyne og sengesett.. Det kommer på plass i løpet av uka tenker jeg :) Klør i fingrene etter å få ting på plass =)

Å vaske klær kommer jeg nok til å vente litt med, får se hvor lenge jeg klarer å vente.. 
hehe..

Back
Topp