Mange som har mistet etter et vellykket svangerskap?

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
prøver å Google litt for å berolige meg selv, men finner ikke noe særlig om dette :)
Jeg hadde dn MA i juni 2017 og ble gravid igjen i juli, hun er nå 1 år. Så blir jeg litt småredd for å miste igjen da:smiley-ashamed005
Prøver å ikke tenke så mye på det, men er nysgjerrig likevel. Er det mange som har mistet, født og mistet en ny spire? Kom gjerne med positive historier også altså :D

Jeg hadde en MA i 2015 (hjemmelaget) og ble aldri gravid igjen. Fikk en frisk frøken i 2017 ved hjelp av IVF - Hadde søskenforsøk (fryseembryo) i November 2018 som endte i MA uke 9+3. Så nå er jeg gravid igjen etter nytt IVF forsøk og håper det går riktig vei denne gangen. Har flere venninner som har mistet innimellom svangerskap, men som så har fått et frisk barn. Håper det samme skjer meg.. (og deg) :happy:

Jeg har bare mistet en gang i svangerskapet :) Det var en MA som ble oppdaget i uke 10. Dette er første graviditet etter det.
Har født 3 levende barn før jeg mistet. Så statististisk sett er jeg helt korrekt siden de sier at 25% ender i abort :hilarious:
Selv om det som regel skjer så tidlig at man ikke vet at man er gravid da! Bare litt rart at det virkelig var 25% for meg :P

Sa feb 2015
Velskapt jentebaby aug 2016
Sa aug 2018
Sa Jan 2019
Gravid nå! (Men er allerede kommet lengre enn ved samtlige sa)

Vet ikke om du vil høre dette men jeg har mistet to ganger, etter å ha født to barn (som begge satt på første pp). Mistet veldig tidlig da, først i uke 6-7 og så i uke 4-5. Fikk aldri sterke tester så hadde litt dårlig magefølelse da. Har knallsterke tester nå, så mye bedre magefølelse denne gangen. Men såklart litt stressa.

Jeg har et barn så mistet jeg i uke 7-8 noen år senere, det er 4 år siden nå. Så jeg er også nervøs nå:) men vi får håpe spiren holder seg der for oss alle :)

Jeg hadde en MA i 2015 (hjemmelaget) og ble aldri gravid igjen. Fikk en frisk frøken i 2017 ved hjelp av IVF - Hadde søskenforsøk (fryseembryo) i November 2018 som endte i MA uke 9+3. Så nå er jeg gravid igjen etter nytt IVF forsøk og håper det går riktig vei denne gangen. Har flere venninner som har mistet innimellom svangerskap, men som så har fått et frisk barn. Håper det samme skjer meg.. (og deg) :happy:

Det håper jeg også! :D

Jeg har bare mistet en gang i svangerskapet :) Det var en MA som ble oppdaget i uke 10. Dette er første graviditet etter det.
Har født 3 levende barn før jeg mistet. Så statististisk sett er jeg helt korrekt siden de sier at 25% ender i abort :hilarious:
Selv om det som regel skjer så tidlig at man ikke vet at man er gravid da! Bare litt rart at det virkelig var 25% for meg :p

Satser på at jeg har brukt opp de 25% for jeg tror ikke jeg skal ha mer enn to barn :P

Sa feb 2015
Velskapt jentebaby aug 2016
Sa aug 2018
Sa Jan 2019
Gravid nå! (Men er allerede kommet lengre enn ved samtlige sa)

Hurra :D så bra! Jeg mista i uke 8 første gangen :)

Vet ikke om du vil høre dette men jeg har mistet to ganger, etter å ha født to barn (som begge satt på første pp). Mistet veldig tidlig da, først i uke 6-7 og så i uke 4-5. Fikk aldri sterke tester så hadde litt dårlig magefølelse da. Har knallsterke tester nå, så mye bedre magefølelse denne gangen. Men såklart litt stressa.

Jeg vil høre alt, enten det er negativt eller positivt! :) jeg har fått sterkere og sterkere tester. Hadde ganske svake første gangen, det var også den gangen jeg mista :)

Jeg har et barn så mistet jeg i uke 7-8 noen år senere, det er 4 år siden nå. Så jeg er også nervøs nå:) men vi får håpe spiren holder seg der for oss alle :)

Skjønner det godt! Jeg er også nervøs, men jeg har ingen dårlig magefølelse overhode! Det hadde jeg ikke den gangen det ikke gikk, da visste jeg det allerede før jeg begynte å blø. Forrige gang når det gikk så hadde jeg samme følelse som nå :)

Min historikk så langt:
Første barn født høsten 2013:Heartred (PP5)
Prøvd på nummer to siden sommeren 2015.
MA høst 2016, SA mars 2017, SA august 2017.
Andre barn født høsten 2018:Heartred (maaange PP med andre ord)

Nå er jeg ca i uke 4-5 (PP2 etter at jeg fikk igjen mens)

Min historikk så langt:
Første barn født høsten 2013:Heartred (PP5)
Prøvd på nummer to siden sommeren 2015.
MA høst 2016, SA mars 2017, SA august 2017.
Andre barn født høsten 2018:Heartred (maaange PP med andre ord)

Nå er jeg ca i uke 4-5 (PP2 etter at jeg fikk igjen mens)

Krysser fingrene for at spora blir til desember nå da <3
Jeg føler jeg har vært heldig de gangene jeg har blitt gravid, når vi har gått inn for å prøve har jeg blitt gravid i pp1- endte i MA, så ble jeg gravid rett etter, nå ble jeg gravid i pp2. Ingen på morssiden har opplevd å miste (som de vet om), mormor hadde 6 barn, mamma har 5, så blir spennende å se hvordan det går med meg :) ville egentlig ha 3 barn, å nå var jeg så heldig å gifte meg med en som har ei fra før, så foreløpig holder det for nå så lenge dette går bra. Jeg ønsker egentlig en attpåklatt om 3-4 år, men mulig vi blir fosterhjem i stede. Det er også noe jeg ønsker :D

Back
Topp