Mange som har/ikke har byttet til gruppe2 bilstol?

eadni

Forumet er livet
..for vår sitt fortsatt i babystolen. Vil vente så lenge det lar seg gjøre. Tenker at vi kommer til å se på/prøve fra nå av, kanskje kjøpe hvis vi kommer over et godt tilbud men flytter han ikke over før mai/juni hvis han har plass i babystolen til da :happy:

Vi tenker mye rundt maxicosi og BeSafe. Skal prøve han på stolene før vi bestemmer oss helt.
 
Vi har ikke bytta:) er nok ei stund til vi bytter
 
Bytta for en uke siden :) føles bra, men de tar jo litt mer plass enn babystolene :eek:
 
Kjøpte besafe izi modular på fredag, får den neste helg, så kommer til
å bytte da for å prøve den:) Mini er 8 mnd da. Håper vi blir fornøyde med den stolen :)
 
Vi har ikke bytta, men det nærmer seg nok. Det føles tryggere med fempunktssele når de begynner å bli rundt 8-10 mnd, synes jeg. Også orker jeg ikke å bære på bilstol med baby oppi lenger, armen min slites snart av :eek:
 
Vi har ikke bytta, men det nærmer seg nok. Det føles tryggere med fempunktssele når de begynner å bli rundt 8-10 mnd, synes jeg. Også orker jeg ikke å bære på bilstol med baby oppi lenger, armen min slites snart av :eek:
Vi slutta å ta den ut av bilen for lenge siden :p kun hvis hun sover at vi bærer henne inn i bilstolen :p og det er veldig sjeldent :)
 
Vi har ikke byttet - men har kjøpt.
Vi lurte på maxi cosi, besafe combi eller cybex sirona og endte opp med cybex.
Las noen plasser at maxicosi den som kan snues må skiftes tidlig fordi den er så liten.
Av de to gjennstående var det cybex som passet best i stolen.

Lillegull er ikke 9 kg enda, derfor venter jeg litt med å skifte :)
 
Når vi bytter så må storebror snus forovervendt, så vi drøyer så lenge vi kan;) men virker som hun har roet seg litt på lengdevekst, så det passer utrolig nok enda!! Hadde trodd hun skulle vokse ut av det når hun var 5mnd, men når vi tok ut bilstolposen, og hun ikke vokser så kjempefort lenger, så funker det litt til:)

Vi har et av de store besafe-setene etter storebror, som hun tar over etterhvert:)
 
Har kjøpt men ikke byttet enda ☺ Har adapter til vogna så det blir litt lettere å hente storebror på skolen, men skal selge vogna snart så da bytter vi sete da ☺
 
Back
Topp