Mange som har født

Ingen baby enda, men 3 uker til termin enda... Så regner med å vente noen uker til ... Selv om jeg kjenner meg noe utålmodig og håper å snike litt i køen :hilarious::p

Ingen baby her heller enda :-/ lei av å gå å vente nå, skal bli godt å få han ut :-) er ei spennende tid dette :-)

Tror det er noe på gang.. Våknet med mye mens smerter i natt og rundt kl 14:00 begynte jeg å blø.. Føler meg svimmel, svett, kvalm og uvel.. Takene har blitt mer smertefulle..

7 dager på overtid i dag, begynner å bli lei. Vært på kontroll, åpning og moden heldigvis. Ble strippet, så ligger bare å venter på at noe mer enn murringer skal skje:-) Nå skjer det snart, hurra! :-D

Uke 40+6 no, føler ikke for at noe skal komme i nærmeste fremtid heller... Har alltid villet hatt vannfødsel, men trur nokk heller jeg må bli satt i gang å da får jeg ikke det :/ ødelegger hele opplevelsen trur jeg....

Ikke noe her heller. Blir satt igang på termin på tirsdag om han ikke kommer av seg selv i helgen. Så vi får se hva som skjer, blir uansett ikke lenge til ;-)

Back
Topp