Mange som har begynt å krabbe?

Teriyaki

Betatt av forumet
Her er lillegutten veldig ivrig på å komme seg opp i krabbestilling, også står han og gynger fram og tilbake! =P Ser kjempesøtt ut. Er spent på når han begynner å krabbe. Men han åler ikke, og øver svært lite på det, så jeg misstenker han blir å hoppe over ålingen, og rett på krabbingen.. ;) Men kan jo enda ta tid. Han er seks mnd.

Jenta mi ruller sidelengs foreløpig, ho eldste jenta mi begynte å krabbe uka før ho blei 7 mnd, men det erjo individuelt. Trur ho var tidleg ute. Så eg tenker at det er viktig å ikkje sammenligne for min del:)

Jenta mi ruller sidelengs foreløpig, ho eldste jenta mi begynte å krabbe uka før ho blei 7 mnd, men det erjo individuelt. Trur ho var tidleg ute. Så eg tenker at det er viktig å ikkje sammenligne for min del:)

Her går det i åling og reiser seg opp i krabbestilling. Er vel ikke lenge igjen. Å ho er ikke 6 mnd enda :(

Her er det kun bakover åling lol! Men hun reiser seg i krabbestilling og har gjort lenge, hun bare får ikke helt til...

Her er nok krabbingen et stykke unna. Ikke reiser han seg opp i krabbestilling heller.

Storebroren var veldig treig. Han krabbet heller aldri - bare akte på rumpen. Og gikk ikke før han var 16 mndr.

Men ting kommer vel når småen er klar! Får bare vente og se!

Hihi, gullet mitt er langt unna enda :) Er litt treg, lillemannen min <3 Det hele begynte med igangsatt fødsel 11 dager over termin :P

Hei

Min skatt åler seg over alt, til og med over dørstokken i dag. Så har han begynt å åpne skuffer også, synes det er kjempe spennendes;) Han kommer seg også opp med rumpa og klar for kryping, men ikke helt der enda. Synes dette er en fantastisk tid!

Nå har lillegullet lært seg å åle! Det går ikke så veldig fort, og han har ikke begynt å åle overalt, men hvis det er noe han vil ha som ligger litt uten rekkevidde, så åler han noen tak for å få tak på det. Og han øver stadig på å stå i krabbestilling.. =)

Lillebror her kom seg opp i krabbestilling når han var 5 1/2 måned, og han står enda å gynger;) Tror han er tidlig ute, storebror krabber aldri men åker seg frem fra han var rundt 7-8 mnd. I dag begynte lillebror å sette det ene benet forran det andre, så er kjempespent på når han knekker krabbekoden:) Dette er en så utrolig herlig alder, skulle ønske jeg kunne fryse tiden litt <3>

Ingen åling her heller, men hun roterer rundt sin egen akse og kommer seg rundt om på den måten. Løfter på rompen og prøver å komme fremover, men har ikke helt forstått at å plassere nesen i gulvet og armene opp over ryggen fungerer dårlig hvis man har tenkt å bevege seg. Hehe... så vi venter fortsatt i spenning på den dagen hun kommer seg frem- eller bakover ;)

lillegutt her krabber i full fart nå, begynte nesten på dagen da han ble 6 mnd, å heiser seg også opp etter ting,:) tiden går så fort, føler ikke e kan kalle han lille babyen min lenger, han vokser så fort :( men lænt er d vell, morro å se høydepunkta komme i fleng for oss nå :)

Nei. Her er det nok en liten stund til enda. Hun snur seg bare den ene veien, og kan åle seg litt i ring. Har vist tegn til at rompa vil opp, men sluttet med det når ingenting skjedde ;)

Gutten min har ålt seg rundt fra han var 6 mnd, nå ble han 7 mnd for 2 dager siden og etter å ha vært oppe i krabbestilling og gynget en god stund, krabbet han for første gang i dag. Det går tregt, men fremover :) I et par uker har han også satt seg opp selv fra mageleie/krabbestilling. Det har vært en del knall og fall og jeg har vært rimelig nervøs, men nå sitter han heldigvis ganske stødig. :)))  Gøy med fremgang:)))

Back
Topp