Mange som håper på å komme inn her?

HvitSnø

Elsker forumet
Er det mange av dere som sikkert er innom her som skal teste i nærmeste fremtid? Er så spennende å følge med på om det kommer nye inn her etterhvert! :) Har dere noen symptomer?? Har dere en god magefølelse?

Håper det blir fullt opp her inne!! Og at ingen må melde seg ut igjen!!!!

(Og så prøver jeg å lage litt liv her inne, er jo så stiiiiiille!! ;)
 
Jeg vil inn hit! ;-) Er 8 dpo i dag. Ikm i slutten av uka. Men har ømme bryster med et begynnende "spindelvev"- blodårer. Hadde det før ikm forrige svangerskap også. Også murrer og stikker det i nedre del av magen. I dag har jeg vært småkvalm, og syntes det lukta råttent i vasken på badet. Jeg pleier aldri å ha sånne "problemer" rett før mens... Spennende ja!
 
Så spennende!! Du må oppdatere oss når du har testet!!! Masse lykke til! :)
 
Skal vel holde hard, men er jo teoretisk en mulighet for at jeg kan komme inn her :-)
Siste pille sist fredag. Første dag tr i går, så hvis det smeller til på første forsøk, så kan termin være 31. mai.:)
Regner dog med at det kommer til å ta litt tid før den sitter da jeg har gått på p-piller/p-sprøyte i ca 10 år..
Er uansett både spennende og skummelt at det _kan_ skje noe!
Noen andre 'ny'prøvere her!? Ta gjerne kontakt :-D
 
Det ER spennende å prøve! Jeg ble gravid litt uventet i januar i år, og ble nesten litt skuffet fordi jeg da gikk glipp av prøvetiden. (Jeg mistet noen dager etter testen, og nå i sommer var vi klare igjen). Er jo så spennende å vente på IKM, tyde tegn og ikke minst teste!! :) Masse lykke til fremover, og så krysser jeg fingrene for at du kommer inn til oss etterhvert :)
 
Her håper vi også å komme med, har ikke prøvd sånn veldig denne måneden.Men hååper allikevel :D IKM er på søndag.. denne uka går veeldig seint ;)
 


hope<3 skrev:
Her håper vi også å komme med, har ikke prøvd sånn veldig denne måneden.Men hååper allikevel :D IKM er på søndag.. denne uka går veeldig seint ;)


Masser av lykke til! :-D
 
Jeg også håper jeg ender opp her... I så fall blir vl termin på slutten av mai engang! Spennende dager fremover...
 
Vi håper også på å komme inn hit.
Ikm er 2.september,så etter babyverden er termin 13.mai.
Hadde en dag med litt såre brystvorter,igår fra jeg sto opp og hele formiddagen hadde jeg den typiske strekken nede på høyresiden som jeg merket med engang jeg skulle snu meg på en eller annen måte..Litt murringer i dag,ikke rare symptomene..Littegranne kvalm men det kan jo komme av e.l også...Lykke til til dere andre
 
Håper også på å havne her. Er 10 dpo idag, IKM er mandag. Har ingen symptomer så langt, så forsøker å holde forventningene nede. Er vår 2 PP.
 

Håper på å komme inn hit..men tiden går så sakte...emoticon

Tok ut spiralen forrige uke...ikm 9 sept...så tiden vil vise;) 10 dager til testing. Dersom alt klaffer på første forsøk har vi termin 17 mai emoticon

 
Satser på å komme med her nå! Vi har prøvd noen mnd, etter e.l. forrige uke har jeg hatt noe jeg HÅPER er festeblødning.. Også hatt murring i magen!
Krysser fingre og tær
Men veldig redd for å bli skuffet denne gangen.. :/
 
Lykke til alle sammen!!
Håper dere kommer inn hit!
 
Ja lykke til alle sammen!!! Håper dere alle dukker opp her etter hvert! :)
 
Jeg håper også så inderlig å komme inn her! Hadde sex dagen før EL og selve dagen *krysser fingrene* :)
I følge babyverden er det ikke mange dagene til en test viser resultatet!

"I dag er det 25. august, og du er på dag 27 av syklusen. Det er 10 dager siden eggløsningen, 15. august, og 3 dager til en graviditetstest kan være positiv."
 
Back
Topp