Mange som fortsatt er kvalme?

Topprisen

Gift med forumet
Jeg sliter skikkelig med å ta bæsjebleiene til sønnen min, brekker meg nesten bare av å tenke på det[:'(][8D] Æsj, skikkelig slitsomt.. Er det noe som hjelper for dere når kvalmen har satt i gang for fullt på mårran?

jeg e kvlam opp å ned..når e spiser ofte å lite hjelper det..sure drops hjelper mot kvlame å potetkul å cola hjelper..det hjelper vertfal på me..og mye luft..
jeg takler ikke å steke mat..hehe

Æsj ja dessverre. Dritt altså, synes ingenting hjelper.

Jeg er 14 uker på vei og kvalm hele dagen.
Bæsjebleier gjør meG skikkelig uvel, likeså å gå ut med
søppla, matresrer, gå i butikken osv. Er ganske slitsomt
egentlig - med første var jeg kvalm totalt Max 5 dager.
Denne ganger fra 2. Uke i svangerskapet.
Håper det snart gir seg!!!

ORIGINAL: Killingene

Jeg er 14 uker på vei og kvalm hele dagen.
Bæsjebleier gjør meG skikkelig uvel, likeså å gå ut med
søppla, matresrer, gå i butikken osv. Er ganske slitsomt
egentlig - med første var jeg kvalm totalt Max 5 dager.
Denne ganger fra 2. Uke i svangerskapet.
Håper det snart gir seg!!!

Med to i magen er det ihvertfall ikke rart at du reagerer på så mye, håper det snart går over[:)] 

Så koselig med tvilliger da[:D]

ORIGINAL: Serene

Jeg sliter heldig vis ikke med kvalmen så mye lenger var værre før.
men da prøvde jeg sea-band kansje det hadde vært en ide ? [:)]

Har hørt at de som venter tvillinger er kvalmere enn de som venter en [:)] ant pga hcg nivået i koppen er fordobblet eller noe (mener det var derfor[8|])

Sae band? Hva er det skulle jeg til å si :) Er ikke det forskjellige produkter som de selger på apoteket? Eller er det seba med?[&:] hmmm...

Jeg var ihvetfall ikke så kvalm med første mann... ..

Kvalmen min ble nesten helt borte etter at jeg hadde brukt Prostafen en stund (var ikke kvalm overhodet da jeg brukte det), så nå bruker jeg det ikke lenger. Anbefales virkelig!

Æsj ja sliter fortsatt med kvalme selv om jeg har bikka 13 uker. Jordmor trodde det ville bli bedre denne uka, men det kan vare frem til uke 16!! SUKK [&:] Jeg sliter mest med kvalme om kvelden nå og klarer ikke å gå på badet for å stelle meg uten å spy... det fører selvfølgelig til tom mage og uggen om natta og kvalm og uvel på morningen. Tror det blir verre hvis jeg er trøtt og sliten.. Igår la jeg meg tidlig (litt over ni) med vannmelon-biter og saltstenger på nattbordet [:D]Er ikke mye mat som frister om dagen heller...

Hos meg er kvalmen blitt verre, hjelper med mat men den er der hele tiden. kanskje siden luktesansen også er sterkere enn den har vært[&:] Føler det lukter vondt her hjemme hele tiden og et lite host så brekker jeg meg. Tannbørsten er ikke noe snill for tiden kan ikke pusse bakerst på tungen eller bak de innerste tennene [:-] Tvinger meg selv og da kommer brekningene  Men  det er verdt det 

Back
Topp