Mange som fortsatt ammer?

¤LinnPinnSukkerspinn

Betatt av forumet
Ja det lurer jeg på?

Jeg ammer enda 2-3 ganger iløpet av dagen og noe på natten.
Han ELSKER fortsatt pupp, han kan ikke se meg toppløs for da tar det helt av og han skal ha pupp[8D], samme om jeg har på meg noe med litt utringning, da prøver han å kle av meg[:-]...

Slutta når vesla var ca 6mnd. da ville ho ikke mer. Så nå går det i vanlig heil mjelk.

Jeg ammer fortsatt ett par ganger på dagen, og kveld, natt og morgen.

Hær ammes d fræmdeles fleire ganga i døgnet [:)]

Jeg mista melka da han var 3 månder,da ble jeg syk å lå på sykehuset ei uke!

ORIGINAL: Mitsukai

Her har vi gått over til 1-2 flasker MME i døgnet :)

Mista melka når han var rundt 6 mnd

Samme her. Jeg fikk omgangssyken da han var 6 måneder, og mistet dermed melken.

her ammes det også.. men hvor lenge til er jeg usikker på da jeg snart begynner på jobb å skal jobbe turnus.
MEn tuppa er veldig glad i pupp. Og når hun var syk så var vi nesten tilbake til fullamming... vi som hadde begynt nedtrapping.. Mi jente er jo nå 10,5 måneder..

Det blir helst kose amming nå, alt fra 1-3 ganger om dagen [:D]

Han takka for seg da jeg fikk tilbake mensen etter fødselen for da fikk jeg betydelig mindre melk men, da hadde jeg amma i 8 mnd å 8dager for å være nøyaktig[:)]
hadde håpet at jeg skulle få ammet til han ble 1år menmen. sikkert like greit siden han nå er begynt i bhg[:)]

Her prøver vi å kutte ut amminga..så her har han fått mme på flaske 1-2ganger om dagen i ca 3uker nå[:D]Så det blir litt amming enda[:)]

Jepp, pupp morgen og kveld her [:)]

Jonathan forsyner seg også om jeg er toppløs [:-][8D]

Ammer fortsatt ganske mye, mye om natta og. Men nå skal jeg begynne å jobbe fra neste uke, da er det pappa som skal overta og gi mme.

ja, ammer tidlig morgen og før han skal sove.. han liker å kose seg med puppen.. han får en ekstra ro av den trur je[:-] helt til han ikke gidder meg og biter[:'(][:)]

Slutta med morgensupen for ca 3 uker siden. Hu begynte å småbite, så jeg syns det var nok da. Og hu har ikke vist interesse etter det. Før hvis jeg satt i singelet så ble hun helt gal og skulle ha, men etter den dagen var det null interesse. såp var vist klar for det [:)] Litt vemodig. Men sånn er det vel. Vi må bare gi mer og mer slipp på de.

Jeg slutta rett før hun ble 9 mnd. Da begynte hun å bite og hadde egentlig ikke hatt interesse for det en stund heller.

De som har kryssa av for "Nei, gir ikke noe"... Betyr det ikke noe melk i det hele tatt?? [8|]

Ble slutt da jeg begynte i jobb igjen. Han var da over 8 mnd, så fornøyd med det[:)]

Back
Topp