Mange som fortsatt ammer?

Ja fortsatt en del[:)]

*lai* jeg gidder faktisk ikke å svare på alle trådene dine jeg, før du kommer med litt info om deg sjæl... Du har vel skifta nick også...?

ORIGINAL: Holaha

ORIGINAL: Sunshine1983

*lai* jeg gidder faktisk ikke å svare på alle trådene dine jeg, før du kommer med litt info om deg sjæl... Du har vel skifta nick også...?

Alle trådene?
Ser ikke så mange jeg..
Og er man ikke velkommen til å delta her om man ikke kommer med info om seg selv?

Joda, alle er velkommen. Kjempekoselig med flere! Men jeg syns det er naturlig å presentere seg. Trenger ikke legge ut så mye info, men si hei. Og fortelle at man har en gutt eller jente født i den måneden. Men TS stiller en del spørsmål til oss, uten å fortelle noe om seg selv. Ikke bare nå, men tidligere også. Og, jeg kan ta feil, men tror TS har byttet nick underveis. Da begynner man jo å lure? Og da sier jeg bare ifra om at jeg ikke gidder å svare til den personen. Er jo normal høflighet å si hei!

Snart ett år siden jeg måtte slutte[:(]

Ja. Morgen, ettermiddag, kveld og 100 000 ganger i løpet av natten... Hehe, har en har plagdes med tennene og da har det vært godt å sove mellom mamma og pappa. Og nå godsakene er rett foran nesa, så hvorfor ikke??[8D]

Tror også at han lider litt av seperasjonsangst for tiden, for han får panikk når jeg går ut av syne... SÅ det er nok også en del av grunnen til at han vil ha pupp hele tiden når han ser meg[8|]

morgen og kveld! satser på å la han få resten av måneden og så kutte ut..

Ammet morgen og kveld til og med søndag morgen, men så reiste jeg til Danmark å nå er det nok slutt [8|]

Back
Topp