mange som forsvinner...

*Carine*

Elsker forumet
veldig trist å se! Håper dere dukker opp på et forum her om noen mnd igjen. Masse lykke til videre!
Og alle vi andre som fremdeles er her, nå håper jeg spirene sitter som de skal...

Skulle akkurat lage en tråd om dette [&o]

Jeg syns det er så utrolig mange som mister! Blir jo ikke noe mindre nervøs av det, huff [:(]

Uff ja, håper virkelig ikke det blir fler [:(]

Helt enig i at dette var trist lesning. Føler så med de jentene som mister sin lille spire, og kjenner en klump av uro vokse seg enda større i magen min. Jeg krysser fingrene for at de jentene som har måtte forlate oss snart kommer seg inn i et nytt terminforum, og at de jentene som er igjen får lov til å bli værende her i månedene fremover. 

[&o] Blir trist og en smule bekymret jeg...

Jeg syns dette er så trist! Høres sikkert veldig egoistisk av meg, men jeg prøver å unngå de trådene som er triste, nettopp fordi jeg blir så trist, og veit ikke hva jeg skal si til vedkommende!![:(][:(][:(]

Mange varme tanker går til disse familiene!!<3 <3 <3

Ja ikke sant, selv er jeg dritt nervøs. Men krysser fingrene for meg selv og ikke minst for alle de andre:) Lykke til:)

Ja... det er supertrist!! Men desverre er det ganske så vanlig at det skjer de første ukene. På min forrige sa trøstet jeg meg selv med at det er kroppens måte å ordne opp på - mest sannsynlig er det spirer som ikke er levedyktige o.l. som gjør at kroppen støter det ut!

Nå vil vi neimen ikke miste flere!!! (vil egentlig ha tilbake de som har måttet forlate oss også....)

ORIGINAL: neselo

Skulle akkurat lage en tråd om dette [&o]

Jeg syns det er så utrolig mange som mister! Blir jo ikke noe mindre nervøs av det, huff [:(]

Kjenner jeg også blir nervøs.. Ikke noe gøy dette!
Ønsker alle dere som har mistet, lykke til med prøving, og til alle oss som ikke har mistet: lykke til videre i svangerskapet!

Uff ja det er trist...[:(][:(] Får bare håpe vi ikke mister flere nå...[:(][:(]

Huff, ja, jeg ser at det er mange som mister her inne[:(][:(] Og det er så trist[:(] Jeg har jo heller ingen symptomer[&:] Jeg er ikke så langt på vei, men bekymrer meg[&:] Så håper at dette skal gå bra[:)]

ORIGINAL: Camilla!

ORIGINAL: neselo

Back
Topp