Mange som er sykmeldt pga kvalme og div. ?

Vicimama

Flørter med forumet
Lurer på om mange av dere er så kvalme, slappe og uggen at dere er sykemeldte fra jobb? Jeg har jo litt fri i påska men er nå på mitt værste med kvalme å sånn. Bare tanken på å snart dra på jobb igjen blir jeg ekstra kvalm :-s siste dagene på jobb før påske slet jeg skikkelig på jobb og var helt kake resten av kvelden! Hvor går grensen liksom?

Jeg måtte nok hatt det hvis jeg jobba (jeg ble sykemeldt sist gang - var hjemme i ca 3 uker på det værste). Nå er jeg arbeidsledig så da går det greit å ligge på sofaen å slappe av.

jeg er sykmeldt på grunn av kvalme og er i veldig dårlig form... jobber i en butikk der jeg er aleine på jobb, å det går ikke med denne formen :-( håper snart det gåt over å jeg kan tilbake på jobb:-) (kjempe lei av å være bare hjemme)

Jeg er også sykemeldt og har vert det i i snart 4 uker p.g.a. kvalme og utmattelse.
Jeg kommer nok ikke til å gå tilbake på jobb i det hele, da jeg har et veldig fysisk krevende yrke, og det er ikke akkurat et "gravid-vennlig", og der ikke er noen mulighet for tilrettelegging i følge peronalsjefen. =/

Jeg er også sykmeldt pga kvalme og intens hodepine. 

Vært 2 uker hjemme nå, håper virkelig at formen blir bedre snart :)

Jeg er delvis sykmeldt og det hjelper masse! Jeg kan bruke litt lenger tid om morgenen til å komme meg og gå tidligere om jeg er sliten. I to uker var jeg 40 % sykmeldt, nå er jeg 25 % sykmeldt. Andre fordeler er at kollegaer tar mer hensyn.

Ble sykmeldt 50% rett før jeg ble gravid pga overbelastning på jobb :-( jobber 3 dager i uka fra 8.45-15.30 og det har gått fint, nå er formen litt verre på morgenen og jeg gruer meg til å jobbe 8-16 to dager nå. Skal til legen på fredag og jeg skal ikke trappe opp ihvertall... Kvalmen kommer og går, men jeg er så sliten! Føler meg helt utslitt :-( har lagt meg nå faktisk, håper på bedre humør og form imorgen :-)

Jeg har vært sykmeldt i 3 uker nå, og er ufattelig lei! Håper jeg snart er ferdig med det. Kvalm og sliten selv om jeg bare ligger. Jeg jobber på bensinstasjon, og takler ikke all den mat og fett osen.. Ough... Ikke spesielt delikat å se dama bak disken er lik blek og nærmest brekker seg :P

Jeg har vært 50% sykemeldt fra 2. April til i dag. Når jeg var hos legen i dag syntes han at jeg burde bli 100% sykemeldt på grunn av migrenen.
Håper det blir bedre etter at jeg har passert uke 12. 

God bedring til alle:) emoticon

E 100 % sykemeldt ut neste uke pga av utmattelse. Håper på mer energi snart, blæææh.

Back
Topp