Mange som er sykemeldte ?

lille_pus

Gift med forumet
Ja, lurer litt på det eg[;)] Eg har vært sykemeldt i 1 uke nå pga kvalme og generell dårlig form. Skal sies at eg jobber med mat, og det er det siste eg tenker på i disse dager, så eg klarer rett og slett ikke å være på jobb.

Nei *bank i bordet*, håper jeg slipper unna det. Akkurat nå for tida er jeg så kvalm og uggen at det hadde vært på nippet, men har jo heldigvis ferie nå som jeg kan bruke på å være kvalm[:'(][8D]

Har ikke noe å være sykemeldt fra for tiden.. Er hjemme med Lilelgutt frem til skolen min begynner igjen [:)]

jepp er sykemeldt, ikke pga av graviditen, fordi jeg har hatt en operasjon i foten for litt over en måned siden. Er sykemeldt et par mnd til. 

Nei, Huff.Håper jeg slipper denne gangen. sist var jeg sykmeldt fra uke 7 og ut svangerskapet pga sterk kvalme. ..

Har hatt ferie til nå, begynner igjen til uka, og er veldig spent på åssen det blir siden jeg er veldig trøtt/sliten/tung i kroppen innimellom. Må bare legge meg på sofaen og hvile, også er jeg uggen/kvalm, men det er foreløpig overkommelig og kombinerbart med jobb.

Nei ingen grunn for sykemelding her enda og nyter det [:D]
Men med førstemann var jeg sykemeldt fra jeg var 2 mnd og ut svangerskapet pga kvalme og bekkenløsning. Med nr 2 var jeg i veldig bra form så slapp unna sykemelding da. Så krysser alt for at det går like bra denne gangen [:D]

ja jeg er sykmeldt, pga kvalme [:'(][:'(]

Jeg har vært sykemeldt i 2 uker på grunn av blødninger, og fått beskjed om å holde meg i ro i tilfelle jeg er ved å miste igjen.
Regner med å være tilbake på jobb igjen på mandag.

Ikke sykemeldt.

Nei, har hatt ferie i 4 uker nå, så det var jo litt luksus[:)] Ellers håper jeg at jeg slipper å bli sykemeldt. Begynner så mange nye barn på avdelingen til høsten, så kjekt å ha ett stabilt personale då [:)]

Nei, er ikke det og håper at jeg slipper det denne gangen også. Sist gang hadde jeg eksamen 10 dager før termin og var i toppform [:D]

Har ferie nå, så har sluppet sykmelding så langt!! [:)][:)] Men, spørs hvordan det blir etter ferien da... [&:]

Er veldig kvalm og svimmel får tiden, men biter tennene sammen og går på jobb. Skulle jo egentlig vert hos legen på 1.gangs kontroll 26.juli, men lille meg fikk det får seg at det var 26.august jeg skulle der så til legen har jeg ikke komt meg enda[:)] men får vel bestille meg en ny time snart..

Jeg er ikke sykmeldt :) Er i fin form [:)] Jeg er ikke fast ansatt på arbeidsplassen min, så håper virkelig det fortsetter slik :)

er føreløpig i permisjon med snuppa vår, begynner på jobb igjen den 19 august og håper da jeg slipper å sykemelder meg. syns ikke at d er noe artig. men er veldig kvalm for tiden og håper d forsvinner før jeg begynner på jobben igjen. også vet ikke sjefen at jeg er blirr gravid igjen[:-][:-]
*spent over hvordan han kommer til å reagerer*

Back
Topp