Mange som er sykemeldt?

tingeling1

Forumet er livet
Bare lurer på om det er mange som er sykemeldt i løpet av svangerskapet? Er det vanlig å bli det pga kvalme og svimmelhet? Jeg er plaget av begge deler, og føler at jeg ikke klarer å gjøre jobben min så godt som jeg burde. Men har bare jobbet 1 uke i ny jobb, og vil liksom ikke sykemelde meg....

Jeg er sykmelt pga svak livmorhals.[:'(]Jeg skulle ønske jeg hadde normal livmorhals og kun jobba[:)]

Jeg er sykemeldt 50% fordi jeg har mistet alt som heter energi, i tillegg til mye kvalme. Føler meg ganske uglesett på jobben[8|]

Jeg har vært sykmeldt hele tiden jeg, pga kvalme og svimmelhet, og kasta opp veldig mye.

Og nå har jeg skikkelig vondt i ryggen.

Hei hei.

Akkurat blitt 50% sykmeldt pga bekkenløsning og lav blodprosent. Ikke gøy, men sist gang ble jeg sykmeldt 100 % fra 3. mnd.

er 50% sykemeldt, og de fire timene jeg er på jobb bruker jeg nesten halvarten på do... tror ikke jeg er den mest populære der akkurat nå. Og det hjelper jo ikke akkurat, tenker at jeg er jo ikke syk akkurat....

50% sykemeld nå fra i dag :)
Grunnen er så ekelt som: sliten

Ellers har jeg vært på jobb 6 dager i uken siden jeg ble gravid.

Jeg har vært sykemeldt siden jeg var 10 uker på vei, har hatt høyt blodtrykk, kvalme og svimmelhet. Har vært så kvalm at jeg ikke klarte å spise, og da sier det seg selv hvilken energi du får! [;)] Skal til legen i dag, så da får vi se om det blir mer sykemelding, eller om jeg kan begynne å jobbe litt igjen...

Var sykemeldt 20% i 14 dager tidlig i svangerskapet pga ilinger fra livmoren nedover i beina. Og har vært 100% sykemeldt en uke nå. Går ut i permisjon i morgen:) Var kvalm, trøtt og dårlig de første 4mnd, men for mittvedkommende hjalp det å gå på jobb. Fikk fokusert på litt andre ting enn at jeg var dårlig.........men sov fra jeg kom hjem til neste dag omtrent...[:)]Gikk heldigvis over!!

Har vært sykemeld sia før jeg ble gravid, skulle egentlig finne meg en ny jobb.
Men det er ikke så enkelt når en er pliktig til og opplyse at en er gravid når en søker på jobb.

Kan ikke gå tilbake til den gamle jobben uanz, så legen fortsatte og sykemelde meg så jeg får penger.

jeg er sykemeldt pga kvalme, hode pine og pga jeg er så utrolig trøtt + jeg har veldig dårlig rygg.

Jeg er nå 12 + 3 og vurderer å krype til korset og sykmelde meg. Jobber fullt, men er veldig plaget med kvalme og oppkast. Har vært det siden uke 7, men det har gått forholdsvis greit å jobbe. Men nå er kroppen helt tappet for energi, jeg klarer knapt å dusje! I dag var jeg på jobb fra kl 7 til 9, da måtte jeg reise hjem. Begynner å bli lei av å være så lite produktiv, både på jobb og hjemme! Kanskje en sykmelding kan gi meg mer krefter?

heisann..

jeg er sykemeldt pga av ryggen jeg da...
må gå til fysoterapaut for å løsne på musklene....

klem

så godt å vite at jeg ikke er alene!!! Jeg føler at jeg er en slask som ikke orker gjøre noenting.. Jeg bor på landet og har 9,5 mil i skolevei en vei og det er helt uutholdelig slitsomt i tilegg til at en skal gå med sånne kvalmetokte og tretthetr. Har masse fravær og situasjonen føles helt uholdbar.. Har også utplassering på et hektisk tannlegekontor et par dager i uka. Det er forferdelig å ringe dit å si at jeg er syk hele tia. når jeg er der så må jeg løpe på do hele tia. Jeg orker ikke lenger å se blod og spytt, uten at jeg blir skikkelig kvalm og kaldsvetter. kroppen oppfører seg ikke som før. Føler nesten at de ikke tror på meg lenger.
Jeg vet jo at det er mange som har det værre, og jeg ER glad for den lille spiren, men jeg vil så gjerne klare dette siste året på skolen. Det var godt å lufte følsene litt gitt!
Jeg har bare lyst til å sove! hva skal jeg gjøre? noen som vet noe om rettigheter i forhold til graviditet og skole? Jeg er 11+3 uke på vei nå.

Heisann!
Føler meg heldig jeg da har vært sykemeldt en uke til sammen i svangerskapet pga ryggen men er i 100% jobb nå. Merker det er tungt men vil klare meg så lenge det går. Har fått beskjed om at hvis jeg er mer borte ryker antageligvis kontrakten jeg kan bli tilbudt fra jul og ut svangerskapet... Er vel ikke helt lov men slik er det nå..

Huff ja.. Jeg er sykemeldt med bekkenløsning.. Har vært det to måneder og skal være det ut svangerskapet.. Kjempe kjedelig!!

Har vært 100% sjukmeldt i tre uker pga blødning, og meget høyt blodtrykk.
Nå jobber jeg 40% og er helt utslitt om efta'n. Svimer rundt på jobb helt uten energi.
Er konstant uvel, men kaster ikke opp så ofte. Huepina vil heller ikke slippe taket. Men har lovt legen at jeg skal prøve dette noen uker, så får vi se.

Vært 50% sykemeldt siden 8.uke jeg. Skal jobbe halvt en mnd til, hvis ikke kynnerne gir seg blir jeg helt sykemeldt resten.

jeg har vært sykemeldt de siste 4 uken pga av bekkenløsning, kjempe tragisk.. er nå 90 %sykemelt i 2 uker.. men regner ikke medå kunne jobbe 100% igjenn før fødselen ??
har dere gått opp mange kilo?? noen som har hørt noe fra millemax ???

Back
Topp