Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer til samboeren din med ny jobb! Fint det løste seg for dere alleIdag fikk sambo tilbud om ny jobb, så da vil han utsette pappapermen litt til. Jeg er kjempeglad, han vil at jeg skal gå hjemme ut januar istedenfor ut november. Det var det jeg ville, og nå slipper jeg å krangle om det![]()
Idag? Isåfall masse lykke til på jobb igjenFørste kvelds vakt nå snart :-D
Snooooork! Jeg beundrer de som jobber fulltid og har flere unger og stort hus å ta seg av! Skjønner ikke at det er mulig engang!![]()
Nei, dere er supermennesker!Hehe, alt går vel på et vis![]()
Hadde jeg vært i den situasjonen hadde nok huset blitt meget forsømtSnooooork! Jeg beundrer de som jobber fulltid og har flere unger og stort hus å ta seg av! Skjønner ikke at det er mulig engang!![]()
Her blir det kraftig forsømt allerede siden gubben ikke gjør en dritt hjemmeHadde jeg vært i den situasjonen hadde nok huset blitt meget forsømt![]()
Snooooork! Jeg beundrer de som jobber fulltid og har flere unger og stort hus å ta seg av! Skjønner ikke at det er mulig engang!![]()
Jeg skjønner ikke hvordan man skal overleve med stort hus og flere ungervi har hus på ca 400m2, og jeg bruker IKKE det jeg har av fritid til å Hole det strøkent
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Uuuæ, 400m2?! :s
Det var stort, ikke rart du ikke bruker tiden på å holde det strøkent -det hadde ikke jeg klart!
Syns det holder plenty med de 160km2 vi har![]()