Mange som er begynt å jobbe?

Permisjonen ender 2.des, tar ferie til etter nyttår:) da er det pappan sin tur:o

Idag fikk sambo tilbud om ny jobb, så da vil han utsette pappapermen litt til. Jeg er kjempeglad, han vil at jeg skal gå hjemme ut januar istedenfor ut november. Det var det jeg ville, og nå slipper jeg å krangle om det;)

Idag fikk sambo tilbud om ny jobb, så da vil han utsette pappapermen litt til. Jeg er kjempeglad, han vil at jeg skal gå hjemme ut januar istedenfor ut november. Det var det jeg ville, og nå slipper jeg å krangle om det;)
Gratulerer til samboeren din med ny jobb! Fint det løste seg for dere alle ;)

Snooooork! Jeg beundrer de som jobber fulltid og har flere unger og stort hus å ta seg av! Skjønner ikke at det er mulig engang! O.o

Jeg begynner å jobbe etter nyttår. Pappa passer lillesøster noen timer i uken bare for å få en veldig rolig og myk overgang. Vi har søkt bhg plass fra 01.01.15, men får se om vi får plass da. Hvis ikke så blir pappa å passe på henne. Vet at hun vil ha det greit uansett. Er nok verre for meg, men skal virkelig nyte de siste månedene vi har sammen hjemme. Blir nok veldig hektisk når jeg begynner å jobbe igjen.

Snooooork! Jeg beundrer de som jobber fulltid og har flere unger og stort hus å ta seg av! Skjønner ikke at det er mulig engang! O.o
Hadde jeg vært i den situasjonen hadde nok huset blitt meget forsømt:D

Hadde jeg vært i den situasjonen hadde nok huset blitt meget forsømt:D
Her blir det kraftig forsømt allerede siden gubben ikke gjør en dritt hjemme :p kommer hjem til bomba hus jeg, ser ut som en tornado har jobbet seg gjennom det :o og jeg orker ikke bruke den lille tiden på ettermiddag/kveld til å shaine når jeg vet det er like rotete neste dag. Jeg tar det verste :p så får det bli skippertak i helgene :)

Jeg skjønner ikke hvordan man skal overleve med stort hus og flere unger :p vi har hus på ca 400m2, og jeg bruker IKKE det jeg har av fritid til å Hole det strøkent ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal jobbe fra 19 nov :) Men da er det rett inn igjen på skiftet mitt! Da blir det til at mannen har permisjon ukene jeg jobber, og at han jobber de ukene jeg avspaserer ;) Så trenger ikke nurket å begynne i barnehage før august :)

Jeg skjønner ikke hvordan man skal overleve med stort hus og flere unger :p vi har hus på ca 400m2, og jeg bruker IKKE det jeg har av fritid til å Hole det strøkent ;)

Uuuæ, 400m2?! :s
Det var stort, ikke rart du ikke bruker tiden på å holde det strøkent -det hadde ikke jeg klart! :p
Syns det holder plenty med de 160km2 vi har :)

Uuuæ, 400m2?! :s
Det var stort, ikke rart du ikke bruker tiden på å holde det strøkent -det hadde ikke jeg klart! :p
Syns det holder plenty med de 160km2 vi har :)

Ja, kjekt å ha litt plass ;) 60m2 er jo forresten leid bort, så jeg må skryte av meg litt :p

Back
Topp