Mange som bærer her?

*trinemor*

Gift med forumet
Har et elastisk sjal, men har bare brukt det til Snuppa en gang. Synes det er upraktisk og hun begynner å bli litt tung for det. Synes hun er kjempetung å bære lenge, så måtte finne en annen løsning til ferien vår.

Ble til at vi bestilte denne bæreselen fra Ergobaby:

http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_kid=1054828&b_id=1069118


Jeg fikk den til 699,- da, selv om det sto at tibudet gikk ut i juni. De har tydligvis ordnet på det nå, siden den står til fullpris. Eneste stedet som hadde sort på tilbud :)

Håper vi blir fornøyd og at den er enkel å ta på og av og komfortabel både for oss og Eveline :)
 
Jeg bærer.  Har ergobaby galaxy. Er så fornøyd. Vesla liker den også veldig godt.
Den er kjempe god å ha på og frøkna sitter godt i den.
 
Jeg bærer sønnen min noe i en hjemmelaget meitai. Den du har kjøpt ser ut til å ha samme prinsipp som min. Gutten liker godt å være i den. Bruker den av og til når jeg handler, og det fungerer veldig godt. Han kikker en stund, så pleier han å sovne ;) lykke til med bæringen, håper dere trives ;)
 
Jeg bærer sønnen min noe i en hjemmelaget meitai. Den du har kjøpt ser ut til å ha samme prinsipp som min. Gutten liker godt å være i den. Bruker den av og til når jeg handler, og det fungerer veldig godt. Han kikker en stund, så pleier han å sovne ;) lykke til med bæringen, håper dere trives ;)
 
Jeg bærer masse! Bruker beco gemini bæresele og den er super! Kan brukes begge veier på magen, ryggen og på siden, pluss at den har hoftebelte slik at tyngden kommer på hofta og ikke skuldrene. Så koselig og praktisk å bære synes jeg!
 
Har brukt elastisk bæresjal (mobywrap) masse! Både på turer og når hun har blitt sutrete når jeg lager middag. Nå begynner hun å bli såpass tung at etter en tid blir det "sig" i stoffet slik at det blir ekkelt å bære. Jeg har en ergobaby. Har brukt denne den siste tiden. Ser ut til at hun trives godt oppi der :))
 
Nei, bærer helst ikke! "Auau i ryggen"... Snuppa er vant til å ligge mye på leketeppet (eller altså hun velger alle andre sted enn oppå det nå, maks fem min om gangen før hun ruller avgårde..). Da vi skal ha kosetid ligger vi sammen på teppet/gulvet å leker, leser, snakker og synger. Eneste gangen vi bærer henne er den siste halvtimen før leggetid, da blir hun veldig kosesyk og trenger litt ekstra. Bare meg dette eller?
 


Jorlin skrev:
Nei, bærer helst ikke! "Auau i ryggen"... Snuppa er vant til å ligge mye på leketeppet (eller altså hun velger alle andre sted enn oppå det nå, maks fem min om gangen før hun ruller avgårde..). Da vi skal ha kosetid ligger vi sammen på teppet/gulvet å leker, leser, snakker og synger. Eneste gangen vi bærer henne er den siste halvtimen før leggetid, da blir hun veldig kosesyk og trenger litt ekstra. Bare meg dette eller?


Jeg bærer ikke mye på henne jeg heller. Men når det trengs bæring, som en hel dag i Kristiansand dyrepark, synes jeg det virker mer fristende med bæretøy enn å bære henne på armen. Blir fort sliten av det altså :)

 
Bærer flere timer hver dag :D! Elsker kosen og nærheten!
 


*trinemor* skrev:



Jeg bærer ikke mye på henne jeg heller. Men når det trengs bæring, som en hel dag i Kristiansand dyrepark, synes jeg det virker mer fristende med bæretøy enn å bære henne på armen. Blir fort sliten av det altså :)



Den ser jeg virkelig :) Hadde nok blitt en laaang dag om ikke.
 
Jeg bærer mange timer hver dag. Bruker mobywrap'n mer enn vogn. Er praktisk både på lange og korte turer. Spesielt når vi går i skogen som vi ofte gjør. Eller hvis storebror vil låne vogna litt. Har ingen problemer med at det er for tungt enda, men så har hu ikke runda 6 kg enda heller da.
 
Back
Topp