Mange som ønsker, venter eller har 3 barn?

Venter nr 3 i november.Kommende baby får 2 storebrødre som blir innen november 7 og 9 år.
Blir litt større aldersforskjell enn vi egentlig hadde tenkt,men det har ikke passet før nå.Er forsatt uvirkelig at vi skal i gang igjen med en liten en❤:woot:.Gleder meg til å fortelle minstemann for han har ønsket lenge å bli storebror.:joyful:
Samme aldersforskjell når vi fikk nr 3. Helt perfekt! De store er så forståelsesfulle og hjelpsomme.
Nå har vi akkurat fått nr 4 og minste storebror er 19 mnd.
Baby er bare 4 dager men jeg er trøtt, hehe!
 
Samme aldersforskjell når vi fikk nr 3. Helt perfekt! De store er så forståelsesfulle og hjelpsomme.
Nå har vi akkurat fått nr 4 og minste storebror er 19 mnd.
Baby er bare 4 dager men jeg er trøtt, hehe!
Åh så kjekt,gratulerer:HeartredVi har såvidt tenkt på en nr 4 også:joyful:men vi får se hvordan det blir med 3 først.Sender deg litt ekstra styrke i den første søvnløse perioden:cat:
 
Har også 3 barn. 11, 7 og 1,5 år.
Er alene med de, så akkurat nå er det litt kaotisk, men alt går jo. Alt er jo en del enklere når man er to om det. :)
Hvis jeg skulle treffe noen i fremtiden er jeg ikke fremmed for en til. :)
 
Har 3 tette og akkurat nå kunne jeg ønske vi hadde litt mer aldersforskjell på barna for du som de kan krangle.. Men hører det kan roe seg litt med årene men får nå se
 
Back
Topp