Mange små som har fått tenner?

litjpia.tm

Elsker forumet
Er bare litt nysgjerrig her jeg :D Er det mange som har fått tenner? Når fikk de første tanna? Og hvor mange har de fått?

Litjmann har ikke fått noen tenner enda, og det virker ikke som det kommer helt enda heller. Ikke at jeg stresser nei; har ikke helt lyst at han tester ut tenner på puppen :) :)

Ingen tenner her heller, de lar nok vente på seg. Men det er helt greit det, her ammes det jo fremdeles :)

Ingen tenner ennå, men jeg ser de to fortennene i underkjeven så det er nok ikke lenge før de kommer helt fram. Storebror fikk sine to første da han var 7 mnd, så  regner med at lillebror gjør det samme.

Er noe på gang tror jeg. Han er mye grinete om dagen og klør veldig, men kjenner ikke noe med fingeren enda hvertfall

Ingen tenner her enda, men så er hun ikke 6 mnd enda heller da. Storesøs fikk første tann når hun var 3 mnd. Men det gikk likevel fint å amme, jeg ammet til hun var 15 mnd og hadde bare ett bittuhell på de månedene. ;)

Snuppa her fikk to tenner før hun var tre måneder :) Og jeg ammer, hehe... Tror det er noe på gang nå også, hun styrer og gråter og klør, særlig på natta. 

Første tanna er på vei opp nå, han er 7 mnd.

Hun fikk den første tanna for litt siden, så fulgte tann nr.2 uken etter. Så nå har hun to riskorn som fortenner nede. Tør nesten ikke kjenne etter om hun holder på å få flere tenner, hun biter jo noe så infernalsk hardt!

Har kommet 2 tenner her. Første tanna fikk hun da hun var 4 1/2 mnd, neste tann da hun var 5 1/2 mnd.

Ingen tenner. Bare noen tannkuler.

Fikk første tann da han var 4,5 mnd og i dag tittet tann nr 6 frem.

Min lille prins fikk sine to første tenner da han var 3,5 mnd gammel. Nå har han fem tenner, sjette er på vei. Han er født 21.Mars, altså rett over 7mnd. 
Går helt greit å amme selvom han har tenner, noen ganger biter han til men det er sjelden ;-)

Den første tanna kom i forrige uke, noen dager før hun "fylte" 7 måneder. Fortanna nede på hennes høyre side. Jeg har venta leeeeeeeeeeeeeeeeeenge!
emoticon

Nå har han 8 tenner!!! Syns det er litt mye nå 4 oppe og 4 nede. Gjør så vondt i puppene nå at jeg vurderer å slutte å amme. Men han er så skjønn når han smiler

Her er det fortsatt ingen tenner, og hun nærmer seg ni mnd.. de lar vente på seg..! Kanskje like greit, for hun er nok typen som vil komme til å bite under amming. Hun gjør det allerede nå (men uten tenner, heldigvis)

Gutten min har fire tenner nå :) To nede og to oppe. Det morsomme er at tenne oppe ikke er fortennene, men nr 2 i rekka så han ser ut som en liten vampyr ;) Herlig!

Ingen tenner her, men mange tannkuler. Håper de kommer snart.

Back
Topp