Mange på overtid her?

lillepolly

Glad i forumet
Januarlykke 2019
Flere som meg som er på overtid?
Hvordan synes dere det går?
Møkkalei eller innstilt på at dette tar tid? :D
Er selv 2 dager på overtid. Overtidskontroll bestilt om en uke, så får vi se - The waiting game ;)
 
Jeg var 14 dager på overtid. Vannet gikk 13 dagen og jeg trodde jeg skulle få naturlig fødsel med badekar og lys men nope.. ingen rier. Igangsettelse dagen etterpå og 15 dager overtid kom prinsen ;)

Igangsettelse kan og er ofte visst veldig mye verre enn naturlige rier; jeg var veldig uheldig og hadde 10 timer med tortur rett og slett.
Så vent så lenge som anbefalte om du holder ut :*
 
Jeg var 14 dager på overtid. Vannet gikk 13 dagen og jeg trodde jeg skulle få naturlig fødsel med badekar og lys men nope.. ingen rier. Igangsettelse dagen etterpå og 15 dager overtid kom prinsen ;)

Igangsettelse kan og er ofte visst veldig mye verre enn naturlige rier; jeg var veldig uheldig og hadde 10 timer med tortur rett og slett.
Så vent så lenge som anbefalte om du holder ut :*
Jeg har bare blitt satt igang tidligere, har født to, så vet i grunn ikke om noe annet :hilarious: men hadde vært kjekt å få oppleve å føde av seg selv da. Enig i at igangsatte rier er intense ja. Men Nr to hadde jeg egne rier etter jeg fikk epidural og da skrudde de av dryppet. Føltes bedre :) med første lå jeg og ristet mellom riene helt ukontrollert... :hungover: men gleder meg allikevel til fødsel, uansett om det blir naturlig eller indusert ;)
 
Back
Topp