Mange på overtid her ?

Hold ut, selv om det er forferdelig. Overtid burde ikke være lov!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dag 5 i dag.. er så leei. Kroppen bare tuller med meg. Trodd det har startet flere ganger siste uka, men neida, sitter her like gravid. Jordmortime kl to i dag, så blir vel overtidskontroll på sjulehuset i morra eller fredag :( Skulle tru kroppen bare har glemt hva den gjorde sist.. bah

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Dag 3 her og hver dag føles som en evighet


Sent from my iPhone using BV Forum

Lurer på om vi kanskje skulle på samme sykehuset ;)
Jeg hadde termin i går og siden du ikke har fått enda så kanskje vi sees på barsel ;)
 
Vært hos jordmor i dag. Høyt blodtrykk og protiner i urinen så kontroll på sjukehuset i morra tidlig. Så da håper jeg det skjer noe snart :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
En uke overtid i morgen... Tungt! Men verdt det :)
 
4 dager på overtid og lei! Det verste med det hele er alle kommentarene fra kjente og folk man møter... orker snart ikke å gå ut døra! :(Fått tips om å hoppe på trampolina, hoppe tau, sparke fotball.... som om det skulle være morsomt...!??? Og gjerne de samme som kommer med de samme dumme kommentarene om og om igjen...Idioter!:mad: Tror jeg henter junior rett etter skolen i dag, bare for å slippe kommentarene fra de samme gamle damene på SFO...ellers kommer jeg til å tilte!!! Skal på overtidskontroll på mandag...så får håpe det skjer noe da, null tro på at ting kommer til å skje av seg selv...o_O
 
Har det akkurat likt:( er 6 dager over og skal på kontroll i morgen. Håper virkelig de velger å starte for jeg er så lei! Førstemann kom fem dager over og jeg hadde innstilt meg på at nr 2 skulle komme før. Hvertfall ikke forberedt på at han kunne komme ENDA seinere :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
9 dager over nå, og lite tegn til fødsel gitt :( er møkklei, og ganske sur ;) blir nok å gå til igangsetting på mandag ja...
 
Back
Topp